הופעות במועדון הגריי – מקסימום נחת לכולם

יהוד – שמאז האיחוד עם נווה מונוסון בשנת 2003 נקראת יהוד-מונוסון – היא ישוב מרכזי באזור בקעת אונו שבחלק המזרחי של גוש דן. כבר ב-1884 הגיעו למקום עולים והתיישבו בו, לאחר מלחמת העצמאות שבמהלכה נאלצו תושבי הכפר הערבי ששכן במקום לעזוב אותו הגיעו אליו עולים חדשים רבים וב-1995 הוכרז הישוב כעיר. כיום חיים ביהוד כ-30,000 בני אדם והעיר מהווה מרכז תרבותי גם למושבים הסמוכים ובהם בני עטרות, מזור, רינתיה, כפר טרומן, גני יהודה וכן לישוב סביון.

באופן טבעי צצו ביהוד עם השנים לא מעט אופציות לבילויים ואחת הבולטות שבהן היא מועדון הגריי.

מוזיקה, סטנד אפ, מופעי ילדים הצגות ועוד – כל מה שתרצו

המגוון הרחב של הופעות במועדון הגריי הופך אותו למקום שכולם מבקרים בו – צעירים ומבוגרים, חובבי מוזיקה ושוחרי תיאטרון, אנשים שמחפשים הרצאות מרתקות ועוד ועוד. המועדון הוקם בשנת 2014, והפך תוך זמן קצר לשם דבר באזור ובעצם בכל גוש דן.

האווירה במקום שמחה תמיד, התפריט שמוגש בו מוקפד ועתיר אפשרויות, יש בו גם בר עשיר וכשמוסיפים את רמת השירות הגבוהה של הצוות במקום מבינים מדוע כל ביקור במקום הוא חוויה מהנה מאוד ולמה הופעות במועדון הגריי זוכות לפופולריות רבה.

הופעות במועדון הגריי – אמנים מוכרים לצד צעירים בראשית הדרך

מאפיין מובהק נוסף של המועדון המושקע שמתאים גם לבילויים משפחתיים, גם להופעות אינטימיות, גם לקבוצות חברים ובעצם לכולם הוא שהבמה שלו מתאימה גם לאמנים מוכרים וגם למוזיקאים צעירים בראשית דרכם המקצועית.

בין המוזיקאים הוותיקים והמוערכים שכבר הופיעו במקום ניתן לציין את דני סנדרסון, רמי קליינשטיין, ארקדי דוכין, שרית חדד, מוקי, קובי אפללו, יונתן גפן, שלומי שבת, הראל סקעת ועוד. עוד סוג של הופעות במועדון הגריי הוא מופעי מחווה לאמנים בינלאומיים אהובים דוגמת אלטון ג'ון, קווין, פינק פלויד, דפש מוד ועוד.

בכל ההופעות באים לידי ביטוי מערכת ההגברה המשוכללת של המועדון, התאורה המתקדמת והאווירה הייחודית. מומלץ בחום לרכוש כרטיסים להופעות השונות שנערכות בגריי מבעוד מועד שכן במקרים רבים כל הכרטיסים נחטפים מראש.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות