הטעמים המובילים בתערובות קפה נספרסו

נבחרת הטעמים של קפסולות קפה נספרסו לא מפסיקה להתחדש ולהפתיע. ניחוחות של קרמל, מגע קל של חומציות, תווי פירות עדינים. כל תערובת היא עולם שלם של ניחוחות וטעמים בתווים מרעננים המתכתבים עם מחוזות רחוקים, מגיעים בעוצמות שונות, לפי בחירה והעדפת הלוגם.

ניתן לפתוח את הבוקר בתערובת של מרירות עזה, לעשות הפסקת צהריים עם ניחוחות מעודנים שמזכירים מאפים מתוקים ולסיים את היום בטעם של תערובת פראית.
ברגע שיש לכם מכונה מבין מכונות קפה נספרסו, אתם מוזמנים להצטייד בתערובות מובילות ולגוון בטעמי הקפה. הנה כמה תערובות מובילות המתאימות לשימוש במכונות קפה נספרסו.

תערובות מקור טהור


מסע אקזוטי מחכה לכם בכל לגימה של תערובות מקור טעם של מכונות נספרסו. מדובר בארבע תערובות: בוקילה מאתיופיה המורכבת משני זנים של ערביקה, שנקטפה ידנית. התערובת מאופיינת בארומה עדינה ופרחונית עם תווים עציים ופראיים. דולסאו דו ברזיל מ-100% ערביקה טהורה מברזיל, בעלת תווי דגנים קלויים. מי שמחפש קפסולות בטאץ' קולומביאני לשימוש באמצעות מכונות נספרסו, ימצא את מבוקשו בתערובת רוסאבאיה דה קולומביה, בעלת תווים עדינים של פירות אדומים בשילוב טעמי יין. המסע שלכם להודו מתחיל עם תערובת אנדריאה מדרום הודו המשלבת תווי קקאו ותווים עציים עם רמיזות של ציפורן, אגוז מוסקט ופלפל.

תערובות לונגו


אם חשקה נפשכם באספרסו ארוך (לונגו), תוכלו ליהנות ממגוון תערובות אידיאליות לסוג זה. ניתן לבחור תערובות מיוחדות עבור מכונות נספרסו, כגון פורטיסיו לונגו הממזגת בין פולי ערביקה מדום מערב הודו לערביקה מקולומביה ומייצרת פרופיל ארומטי של דגנים קלויים במרירות נעימה. תערובת לונגו פופולארית נוספת הינה ויאלטו לונגו, שהיא תוצר של תווים עציים יחד עם ניחוחות של דגנים מתוקים בקלייה חצויה.

משפחת האספרסו


אתם לא חייבים לשתות אספרסו כדי ליהנות מטעמי האספרסו. מכונות נספרסו יקציפו לכם את הקפה המבוקש ויצרו לפי בחירתם משקה הפוך, אמריקנו או לאטה בסיס תערובות אספרסו. בין התערובות הפופולאריות ממשפחת האספרסו, מככבות קוסי בעלת גוף עגול ונגיעה מרעננת של תווי פירות אדומים ותערובת קפריסיו המאופיינת בחמיצות עדינה.

טעם עוצמתי


מי שאוהב טעם עוצמתי חזק ומודגש, בוודאי יאהב את תערובות מכונות נספרסו העוצמתיות, דוגמת דארקן אשר פוליה נקלים ממושכות בטמפרטורה נמוכה, והיא בעלת עושר ארומטי של תווי קקאו יחד עם דגנים קלויים. תערובת חזקה נוספת היא ריסטרטו המאופיינת בגוף מלא, תווים פירותיים, שוקולד וטעם בלתי נשכח המבוסס על ניגודיות מפתיעה בין מרירות לחמיצות.

וניל, קרמל או שוקולד מריר


טעמים אהובים נוספים בנבחרת התערובות של מכונות נספרסו הן שלישיית קפה בטעמים – שוקולד מריר, וניל, קרמל. תערובת וניל הינה בעלת טעם מעודן ופירותי, תערובת שוקולד מריר אידיאלי לחובבי השוקולד המריר שמחפשים את הטעם העמוק של השוקולד המריר בכוס הקפה המייצר תחושה של פרלין נמזג פנימה וחובבי הקרמל, יתענגו על קפה בטעם קרמל עשיר.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות