הלוואות לשכירים – הדרך הטובה ביותר!

הלוואות לשכירים – הדרך הטובה ביותר!

הלוואות לשכירים כשמן כן הן, הלוואות המיועדות לאנשים שאינם עצמאיים. בין אם הסיבה היא סגירת המינוס או הלוואה לצורך תשלום שכר דירה ניתן לבחון את החברות השונות המעניקות הלוואות לשכירים.

מהו גובה הריבית להלוואות? גובה הריבית להלוואה נקבע בין הלווה למלווה. בעוד שכאשר המלווה מבקש סכום גדול יותר בקבלת ההלוואה, כך גם גובה הריבית להלוואה תהיה גבוהה יותר בהתאם.

הריבית נעה כאחוזים הנקבעים בחוק ממשרד האוצר. החזר הריבית נקבע גם הוא בחוזה. ההחזר יכול להיות החזר שבועי – כל שבוע על המלווה להחזיר ריבית. החזר חודשי והחזר שנתי.

אילו דברים יש לבחון בטרם קבלת ההלוואה

בטרם קבלת הלוואות לשכירים יש לבחון מספר דברים: ראשית כל, יש להציג את דפי החשבון של שלושת החודשים האחרונים וכן להציג תלוש משכורת ממקום העבודה האחרון. לאחר איסוף הנתונים יש להציגם בפני מקורות המימון השונים אשר מציעים קבלת הלוואה.

היתרון המרכזי של מתן הלוואות לשכירים

בשונה מעצמאיים, הלוואות לשכיר מתאפשרות בקלות יתרה זאת בשל העובדה כי שכירים מקבלים תלוש משכורת לאורך תקופה ארוכה, היות והם מפקידים את המשכורת לאורך זמן ממושך יותר.

מעוניינים בהלוואה- בצעו השוואה

בטרם לקיחת ההלוואה יש חשיבות רבה לבצע השוואה בין מקורות המימון השונים. בתקופה האחרונה ניתן להבחין בין מקורות מימון שונים אשר לכל אחד מהם תנאים שונים לקבלת הלוואה.

על מנת לבצע את ההליך באופן הטוב ביותר יש חשיבות לבצע השוואה תוך בחינת המסלולים השונים והרכיבים השונים של כל הצעה.

הלוואות באמצעות צ'קים

אחת האופציות העומדות בפני שכירים היא קבלת הלוואה באמצעות הפקדת צקים דחויים כנגד ההלוואה כאשר אותם צקים נגבים מדי חודש. אפשרות זו מתאימה לשכירים שלא חתמו על הוראת קבע או כאלה המעדיפים לשלם בצקים. במידה וזה הרצון יש להיוועץ עם מומחים בתחום על מנת לנהל את ההליך בצורה סדירה.

הלוואה בהתאמה אישית

לכל אחד מאיתנו קיימים צרכים שונים. יש מי שמעדיף לחלק את ההחזר לסכומים גבוהים במטרה לסיים עם התשלומים, בעוד אחרים המעדיפים לפרוס את ההחזרים השונים על שנים  ארוכות ולשלם בכל חודש. יש לציין כי עבור כל מסלול קיימת ריבית שונה ויש להתייחס לכך בעת התשלום.

התייעצות עם גורם מקצועי

היוועצות עם גורם מקצועי הינו שלב נוסף בדרך לקבלת הלוואה. בשל אותה תחרות הקיימת בין מקורות המימון השונים יש חשיבות לבחון היטב את ההיצע תוך היוועצות עם אדם מקצועי ומנוסה אשר יאיר לכם באור חדש נקודות שונות שיסייעו בקבלת החלטה.

חברות הלוואות חוץ בנקאיות רבות, המעניקות הלוואות נוחות לקוחותיהם, מעניקות הלוואות בריביות נוחות. בנוסף חברות אלה מקבלות אישור שנתי ממשרד האוצר על יושר העבודה באופן חוקי.

החברות עובדות בשיטתיות, ללא הרבה ביורוקרטיה מסורבלת ובדרך הטובה ביותר בה יוכלו גם הלווים וגם המלווים ליהנות מהעבודה יחד.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות