המידע החשוב על ספות ומיטות הנוער

קניית מיטה זה לא דבר פשוט ללא כל צל של ספק, כי בין אם רוצים לקנות מיטה לתינוקות, לילדים או לאנשים מבוגרים. ישנו שלב ביניים בין מיטת ילד ובין מיטה זוגית, והשלב הזה הנו השלב אשר בו על פי רוב קונים מיטות נוער או ספות נוער מטבע הדברים. יש היום בחירה מאוד גדולה בכל הנוגע למיטות הנוער ולספות השונות, לעיתים אפשר להרגיש נבוכים נוכח הבחירה הגדולה מתוך המגוון הגדול של ספות ומיטות נוער.

לפני קבלת החלטה על רכישת מיטת נוער מסוימת כדאי להיצמד למספר כללים:

  • יש לערב את הבן/הבת בבחירת מיטה חדשה
  • יש להתאים את המיטה לעיצוב של החדר
  • לבדוק את הנוחות של המיטה – ללכת פיזית לחנות לבדוק את האיכות. לא מומלץ לרכוש מוצרים לנוחות דרך האינטרנט
  • כדאי שתהיה משענת נוחה למיטה (אחרת הקיר אליו נצמדת המיטה יהיה מלוכלך)
  • אפשר להוסיף כריות לנוי
  • הכי חשוב: לעשות סקר שוק לפני החלטה. ללכת לשלושה מקומות שונים על מנת לקבל אינדיקציה והשוואת מחירים

מה הם נתוני הספות והמיטות כיום

בין אם הבחירה היא ספות נוער ובין אם הבחירה היא מיטות נוער, אפשר לראות כי הנתונים הם יחסית זהים. ברוב הדגמים ישנם מזרונים אשר עשויים או מגומי אוויר או מקפיצים, אך יחד עם זאת יש לשים לב כי לעיתים המזרונים עשויים מספוג. מובן כי על מנת שכל אחד יוכל לבחור מיטות נוער או ספות נוער נוחות, עליו להישכב על מיטות שונות ולראות מה נוח לו יותר בסופו של דבר.

עוד נתונים אשר חשוב להכיר הלכה למעשה

מעבר למזרונים עצמם, ניתן לראות כי מבחינת הגודל של המיטות והספות ישנה בחירה גדולה. הגדלים הסטנדרטיים עומדים בדרך כלל על מספרים כמו 120 ס"מ  על 190 ס"מ, אך יחד עם זאת, חשוב לדעת כי יש גם אפשרות של הזמנה אישית. זה נכון גם לגבי הצבעים של המיטות, וזה נכון גם לגבי הצבעים של הרגליים התומכות, כך שיש לא מעט בחירות אשר צריך לבצע אשר רוצים לקנות ספות או מיטות לנערים ונערות מתבגרים.

מחירים אשר אפשר לעמוד בהם          

אם יש יתרון מובהק למיטות וגם ספות נוער, זה שהמחירים שלהן בהחלט הולמים את המוצרים אשר מקבלים. לא מדובר על מחיר גבוה מידי, וכמו כן, אסור לשכוח כי אם בוחרים את הספות הרי שאפשר ליהנות למעשה משני מוצרים באחד. אפשר להשתמש בספות הללו הן בתור ספות לאירוח והן בתור מיטות אשר אפשר לפתוח ולישון עליהן בלילה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות