טיפים לפני עיצוב מטבח חדש

עומדים בפני שיפוץ או רכישת מטבח חדש? מתלבטים על העיצוב? מתחברים לעיצוב מטבח כפרי או אולי עיצוב מטבח מודרני במראה היי-טק ? כך או כך בואו לקבל כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם בעיצוב המטבח וידאגו שתעשו את הבחירות הנכונות.

טיפ מספר 1: אחסון

אחת המטרות המרכזיות של המטבח הוא לשמש כמקום אחסון. ולרוב אנו נזדקק להרבה מקומות אחסון בעיקר אם מתגוררת בבית משפחה עם ילדים. בעיצוב המטבח יש לקחת בחשבון את מספר מקומות האחסון בחשבון. מטבח יפה ככל שיהיה, אם לא יוכל להכיל את הפריטים שיש לנו, לא יהיה פונקציונלי. ולכן מעצבי מטבחים כיום דואגים לנצל כל פינה וחלק במטבח כדי לשלב בהם מקומות אחסון . לפני בחירתכם עיצוב למטבח חדש, עשו הערכה של כמות הארונות והמגירות שלהם תזדקקו ונסו לעצב מטבח שיתאים לצרכים.

טיפ מספר 2: צבעים

בעיצוב המטבח חשוב לקחת בחשבון את המשתמשים בחדר המטבח ואת הנפשות המתגוררת בבית. לדוגמא, אם ישנם ילדים בגילאים קטנים בבית, נעדיף לא לבחור מטבח בצבע לבן, שבו יראו כל טביעת אצבע שאינה נקייה. כמו כן, משטחי צבע שאינם בגוון חלק כמו עץ אלון וכדומה יוכלו להיות פתרון מצוין וטשטוש טביעות אצבע ולכלוך.

טיפ מספר 3: אי למטבח

חשיבותו של המטבח הולכת וגדלה בשנים האחרונות. המטבח תופס את מיקומו של הסלון. הוא משמש מקום מפגש לכל בני הבית. כבר אין אנו מתרכזים סביב הטלוויזיה בסלון, כי מכשירי טלוויזיה, מחשבים וניידים נמצאים בכל חדר. כעת, מיקום הפגישות המשפחתיות הן בחדר המטבח בארוחות בעיקר. ולכן בעיצוב מטבח חדש יש לחשוב על אי למטבח סביבו יוכלו לשבת בני הבית בנוחות וגם יוכל לשמש כמשטח עבודה נוסף במטבח.

טיפ מספר 4: שיש למטבח

אחד המרכיבים החשובים ביותר בעיצוב המטבח הוא בחירת השיש. מבחינה ויזואלית צבע השיש והדוגמא שלו מאוד דומיננטיים במראה הכללי של המטבח. בנוסף, יש לשים דגש על איכות השיש ועמידותו. ישנם חומרים רבים אשר מהם מיוצרים משטחי עבודה למטבח. כיום חומר הקוורץ ממנו מייצרים אבן קיסר את משטחי המטבח, נחשב לאחד החומרים החזקים בטבע והאיכותיים ביותר. אל תתפתו למשטחי שיש מחומרים שאינם עמידים כי עיצובם הויזואלי יפה. ניתן למצוא מגוון רחב וגדול של עיצובי שיש מחומרים חזקים ואיכותיים.

לסיכום, ארבעת הטיפים שניתנו כאן יכולים להתאים לכל עיצוב מטבח עליו אתם חולמים. בין אן זה מטבח מודרני או כפרי, תוכלו להטמיע את הדברים החשובים שציינו פה מבלי לפגוע בעיצוב המטבח והסגנון עליו החלטתם.

הקליקו לקבל עוד רעיונות לעיצוב מטבח מבית אבן קיסר

כתיבת תגובה

תפריט נגישות