זומבה בראשון לציון

ריקוד הזומבה מהווה אימון אירובי המשלב ריקוד. באימון הזומבה מתבצעת סינרגיה של היבט לטיני בעל צעדים של ריקוד הסלסה, צ'ה, צ'ה, צ'ה, פלמנקו וכן מרנגה וכיוצא בזה. המובן של ביטוי של ריקוד הזומבה מתייחס לנוע כמה שיותר מהר, תוך כדי הנאה צרופה.

שיעור זומבה בראשון לציון הוא סוג של מסיבת ריקודים מלאה במרץ ועצומה תוך כדי האזנה לקול המוסיקה אשר מתנגנת והיא בסגנון לטיני, אשר בה קיים המומנט של עליית הדופק שלכם. זריקה של אנדרלין ומרץ, אשר יגררו אתכם אל עבר אזור נהדר אשר בו הקלוריות יתפוגגו בגוף שלכם. האימון של ריקוד הזומבה נותן בידכם שלא לחוש כי הנכם מתאמנים כעת – המסווה הזה הוא בשל ריקוד של הזומבה. זו השיאה הכי נטורל לבצע אימון כושר.

היתרונות שבאימון זומבה

אחד היתרונות הגדולים של ריקוד הזומבה הוא לתת בידכם את החוויה בריקוד , ללא צורך להיות בעלי ותק מהעבר בריקוד. באופן דומה לשיעור אירובי.

מה כולל אימון זומבה

המדריכה של ריקוד הזומבה מתחילה קודם כל בביצוע של חימום ואחרי הכנה של הגוף שלכם, תמשיכו עם שילוב קל אשר בסינרגיה של מנעד רב של מקצב בסגנון לטיני. בשלבים השונים של שיעור ריקוד זומבה תעברו לכדי מקצב רב יותר. לקראת השלב אשר בו ייגמר השיעור שלכם, תורידו דופק ותגמרו במתיחה, אשר יעניק לשרירי הגוף שלכם יכולת של השתחררות. השיגעון אשר גרר אחריו את רחבי תבל ואת מדינת ישראל הוא שיעור בריקוד של זומבה, אכן בריקוד של זומבה נעים מהר ובעונג גדול, במקום להזיע כאשר צועדים על הליכון או על גבי אופני כושר.

אין ספק שיותר כיף להזיע ולהתאמץ כאשר מבצעים שיעור של ריקוד זומבה ומבצעים לקצב מוזיקה של ריקודים בסגנון לטיני. ריקוד זומבה עשוי להיות שיעור של אירובי בקצב של מסיבת ריקודים. ריקוד זה השיטה, זו ההנאה והתחושה כי הוא אטרקטיבי ביותר אף עבור אלו שלא מיטיבי כושר מבינכם.

לפרטים ומידע נוסף אתם מוזמנים לפנות לרשת מכוני הולמס פלייס באתר https://www.holmesplace.co.il/

כתיבת תגובה

תפריט נגישות