חופים מומלצים בתל אביב

אין כמו הימים הללו, ההולכים ומתארכים, כאשר מזג האוויר הולך ומתחמם. חופי היום הולכים ומתמלאים באנשים כאשר החופש הגדול קרב ובא. לצד אלה המכירים את כל החופים התל אביביים הנחשבים, יש כאלה שטרם שמעו על חוף בתל אביב שנחשב למומלץ במיוחד. מחפשים את המקום הנכון לבלות בו בעונת הרחצה הקרובה? רוצים לרבוץ על החול החם, להשתזף עם כל המי ומי, לגלוש על הגלים ולהתמכר לרוח? אלה החופים שבהם תרצו לבקר כבר בקיץ הקרוב.

החוף של תל ברוך

החוף של תל ברוך שייך לאותם חופים מיתולוגיים שכל אחד חייב לבקר בהם לפחות פעם אחת (גם אם מגיעים מרחוק במיוחד). יש חופים בתל אביב שאליהם מגיעים לצד ישראלים גם תיירים רבים, אבל לא לתל ברוך. המרחק ממתחם המלונות ומהטיילת הוותיקה גדול מדי ומרבית התיירים פשוט אינם מכירים את חלקת החוף הקסומה הזאת. ומה כל כך מיוחד בחוף תל ברוך? קודם כל, הדיונות המקסימות המקיפות את החוף עצמו והצוק הנישא מלמעלה, שיכול להבטיח תצפית מושלמת עד האופק. מהחוף קל להגיע עד לנמל תל אביב, כך שכל מי שרוצה ליהנות לא רק משיזוף או משחיה אלא גם מטיול לא פחות ממופלא – בהחלט מוזמן להגיע. בתוך המים ניתן למצוא שחיינים חובבים ויש גם אזור המתאים לגלישה ולספורט ימי. יש גם מגרשי ספורט להנאת המבקרים, בני משפחה, מבוגרים וילדים.

החוף הצפוני – חוף הצוק

מחפשים חוף בתל אביב הנמצא גם סמוך להרצליה? ללא ספק, חוף הצוק הוא החוף בשבילכם. זהו החוף התל אביבי הצפוני ביותר ומגיעים אליו תושבים רבים מחוץ לעיר. עובדה מעניינת היא שבעבר נחשבה רצועת חוף זו לשטח מחוץ לתל אביב (החוף השתייך לרמת השרון). הכניסה לחוף היא בתשלום למבקרים שאינם תושבי תל אביב, אולם עובדה זו אינה מרתיעה את המבקרים. בחוף המתוחזק ניתן למצוא הרבה מאוד מתקנים – מתקני שעשועים לילדים, מתקני ספורט לכל הגילאים, חלקות דשא ירוקות וסככות גדולות. ישנם אזורים המיועדים לפעילות ימית כגון גלישה (גם גלישת גלים וגם גלישת רוח), שיט קייקים וכיוצא באלה.

חוף גורדון

רבים כבר שכחו (או לא הכירו מעולם) את בריכת גורדון האגדית, אולם חוף גורדון – זה כבר סיפור אחר. החוף, הנמצא די קרוב למרינה של תל אביב, נחשב למרכז תיירותי של ממש. זהו המקום לכל התיירים הממלאים את מלונות הסביבה ולמקום כדאי להגיע אם רוצים להרגיש בחו"ל. החוף נגיש לכולם, אפשר לגלוש בו על הגלים, להשיט קייקים, לשחק במתקני השעשועים או במתקני הספורט. בסמוך ניתן להשקיף לעבר שוברי הגלים הידועים, כאשר חובבי האוכל הטוב ימצאו מגוון עצום של מסעדות מעולות ובתי קפה שיקיים בסמוך. במהלך השבוע ניתן להשתתף במקום בפעילויות שונות כגון ריקודי עם, פעילות גופנית, פילטיס ועוד.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות