חוששים מפריצות? כך תצאו לחופשה בראש שקט

בחופשת הקיץ כשכל המשפחה יוצאת לחופשה השנתית, נדמה כי רבים משקיעים מאמצים רבים באבטחת הבית הפרטי שלהם. המטרה? למנוע ככל הניתן מקרים של פריצות לבית. הבעיה הגדולה? רבים סבורים כי כנופיות הפורצים פועלות רק בעונת הקיץ, אך אין זה כך. בכל מקרה בו אתם נעדרים מהבית שלכם לפרק זמן של כמה ימים, כדאי מאד לעשות כל שניתן בכדי להבטיח כי רגל זרה לא תדרוך בחלקת האלוהים שלכם.

 

יש לכם בבניין חברת אבטחה? תוכלו להיות שקטים

הדרך הטובה ביותר להפחית את סיכויי הפריצה לדירה שלכם או לכל דירה אחרת בבניין בו אתם גרים, היא עם נוכחות של חברת אבטחה. אם בעבר שירותי האבטחה היו שירותים הנרכשים רק על ידי בעלי משרדים או בעלי עסקים במרכזים מסחריים, הרי שכיום יותר ויותר בנייני מגורים מחליטים למנף את תחושת הביטחון עם שירותי אבטחה. בעת שישנו שומר בלובי הכניסה אל הבניין שלכם, מתבצע סינון קפדני שלא מאפשר לכל אדם זר להיכנס אל שטח הבניין. בנוסף, ניתן לדרוש גם בסיורים מסביב לבניין שמטרתם לנטרל כל תנועה חשודה.

 

השאירו אור דולק בבית

נדמה כי הטריק השכיח ביותר וגם זה שמסתמן כיעיל במיוחד, הוא השארת אור דולק בבית. ישנם אלו שמגדילים לעשות ואף משאירים את הטלוויזיה דולקת – זאת על מנת ליצור תחושה של נוכחות בבית. אכן, מדובר על פעולה שיכולה לסייע ובמידה רבה להפחית את סיכויי הפריצה לבית, אך לעתים הרעש שהשארתם בסלון לא מונע מאותן כנופיות לפרוץ דרך החלון בחדר השינה. כך או כך, מדובר על טכניקה שרק יכולה להטיב עמכם.

 

דאגו לביקור בית על ידי שכנים קרובים

לצד נוכחות חברת האבטחה והשארת האורות הדלוקים בבית, הרי שתוכלו להסתייע גם בעזרתם של השכנים שלכם. כל עוד אתם שכנים לאנשים שאתם בוטחים בהם, תוכלו לבקש מהם לבקר אחת ליום בבית, לעשות סיבוב בו ולהבטיח כי הוא מחכה לכם בדיוק כפי שעזבתם אותו. באופן זה גם ניתן להשא

כתיבת תגובה

תפריט נגישות