חלומות על דירות יוקרה

דירת יוקרה

כשאני שומעת את צמד המילים "דירות יוקרה" אני ישר הופכת לשחקנית הראשית באיזשהו סרט הוליוודי (שבאופן מובהק אין לו שום קשר לחיי), לבושה בשמלת ערב נוצצת אבל לא מדי, כי חשוב לשמור על טוב טעם. בכל זאת, אם אני פוסעת במסדרון ארוך ומפואר כמו שבדרך כלל יש בדירות יוקרה, אני צריכה להתאים את עצמי. אז השמלה תהיה בעיקר אלגנטית. ארוכה כך ששוליה ילטפו את רצפת השיש הבוהקת (כן נו, ככה זה בדירות יוקרה, לא?), הדוקה במקומות הנכונים ונשפכת בשאר.

לא יודעת למה, אבל משהו אומר לי שנשים שגרות בדירות יוקרה גם מקפידות על אורח חיים בריא ומתמידות עם הליכה לחדר הכושר. אה סליחה, מאמן אישי. ואולי אני סתם מחזיקה בדעה קדומה. מי אמר שאי אפשר לגור בדירת יוקרה ולאכול תפוצ'יפס על הספה מול הטלוויזיה כל היום?

נחזור לסרט ההוליוודי שלי ברשותכם (תנו לי נו, זו הדרך היחידה שלי לחוות דירות יוקרה מבפנים, לפחות בגלגול הזה ככל הנראה). בסוף המסדרון הארוך, המעוטר תמונות מקוריות של איזה צייר מפורסם מהמאה ה-17 ומואר בקרני שמש שחודרות מכיפות הזכוכית החצובות בתקרתו, ממתין מטבח רחב ידיים, העשוי שילוב של עץ דובדבן ושיש לבן בוהק. קערת פירות מכל הסוגים תחכה על דלפק ארוך ומעוצב ואני אקח לי תות. רק אחד, כי אני ליידי.

המטבח מאובזר כמובן בכל הכלים הכי חדישים, משוכללים ומעוצבים שקיימים בשוק וכן, אני משתמשת בהם בעצמי, אני עדיין לא נסיכה מהמאה ה-19 ואין לי משרתים. נכון יש מי שבא לנקות אחרי הבלגן שלי בתשלום כמובן מדי יום אבל אני עדיין נהנית גם מבישול ואפייה. אחרי הכל, איך אפשר לא להנות מזה במטבח כל כך מזמין ומאוורר ונוח ומואר בחלון ענק. זה יהיה פשע לא לעשות בו שימוש ראוי. גם אם כל זה רק בדמיון שלי.

שוליו של המטבח מתמזגים עם היצירה שהינה הסלון, שבו שתי פינות ישיבה הצופות, כל אחת מזווית אחרת, אל פטיו שטוף שמש ורחב ידיים מעוטר צמחיה נהדרת ומערכת ישיבה ממקלעת עץ בצבע לבן משופשף וכריות נוי רקומות בצבעי פסטל רכים. אה ובל נשכח את הג'קוזי הממוקם בפינתו ומשקיף אל הים מהקומה ה-30. את קירות הסלון מעטרות מגוון יצירות מודרניות שבתור אחת שלא מבינה בזה הרבה כי היא רק חולמת את זה אני יכולה רק לומר שהיו מאוד יקרות ונחשבות ובטוב טעם.

ולסיום, איך אפשר בלי חדר השינה המפנק. הקיר החיצוני שלו, רובו ויטרינה דרכה חודרת השמש ומעליו נחים וילונות קטיפה כבדים ורקומים למטרת שנת יופי של צהרי היום. מיטה בגודל היקום על בסיס עץ מוגבה, מעוגל ומוקף מדרגות קטנות, ממוקמת במרכזה החדר כשמסביב יש כל מה שצריך בשביל להתלבש בנחת ובסטייל. שידה עתיקה וכבדה מרובת חלל ומגירות, חדר ארונות מרווח ומראות. מלא מראות. נשמע מושלם לא? נראה אתכם מתעוררים מחלום כזה.

מעצבים מדברים על עיצוב דירות יוקרה

כתיבת תגובה

תפריט נגישות