חתונה עם תקציב או בלי תקציב: מה כדאי?

לבטח גם אתם קיבלתם עצות מחברים ומכרים שהמליצו לכם לעבוד עם תקציב לאירוע שלכם הנערך עם גן אירועים. גם מנהלי האירועים המובילים ביותר ממליצים פה אחד: השלב הראשון בהפקת האירוע הוא לתחום אותו בתקציב מוגדר וברור.

למה חשוב לעבוד עם תקציב לאירוע?

הפקת האירוע שלכם היא עסק לכל דבר: גם אנשי העסקים הגדולים ביותר המתכננים את בניית העסק החדש שלהם, עושים זאת על פי תכנית מסודרת שבראשה תקציב מוגדר לעבוד איתו. באירוע החתונה שלכם אתם גם אנשי העסקים וגם החתן והכלה, כך שיש לכם אחריות כפולה. הפגישה הראשונה שלכם עם מנהל האירועים של גן אירועים שבו תתחתנו, היא פגישה בה ינחו אתכם לעבודה נכונה עם תקציב, איך לחלק אותו ואיך לתעד כל הוצאה והוצאה שיש לכם בדרך. עבודה עם תקציב תקל עליכם את הפקת האירוע שלכם!

יש לכם תקציב גדול? דאגו לתחום גם אותו:

המון פעמים ישנה נטייה לייחס את התקציב לאירוע דווקא לזוגות שבוחרים לחסוך לאורך האירוע שלהם. אין כל חשיבות לגובה התקציב שלכם – בכל מקרה מומלץ מאד לעבוד עם תקציב מסודר שינחה אתכם ויאפשר לכם לעקוב אחר ההוצאות שלכם והעמידה שלכם ביעדים שהצבתם. מעבר לכך, תקציב מוגדר מאפשר לכם לעשות את הבחירות שלכם לאורך האירוע בקלות: כשיש תקציב, תמיד יהיה קל לסנן אפשרויות שונות כמו עם נותני השירות. לדוגמא, הרי שישנם מאות צלמים – איך בוחרים צלם אחד? בין היתר על ידי הפעלת מנגנון מסנן על פי עלות לכל ספק שתקציבו לעצמכם.

 

איך מתנהלים עם תקציב צנוע לאורך הפקת האירוע?

 

ניתן להתנהל גם עם תקציבים צנועים לאורך האירוע שלכם ועדיין להפיק את אירוע החלומות שלכם. כ-60% לערך מהתקציב שלכם ילכו על גן אירועים בו תבחרו להתחתן, ואליו עוד 40% נוספים ילכו על ההוצאת בדבר נותני השירות השונים כמו מעצבים, צלמים, תקליטן, ספקי אטרקציות, עמדת מזכרות וכדומה. תעדו כל הוצאה שלכם בדו"ח מסודר ועשו בחירות מושכלות: כדאי להשקיע יותר בדיג'י איכותי מאשר בעמדת מזכרות, העדיפו נותני שירות המציעים דיל משולב או הסתייעו ברשימת המומלצים של גן האירועים.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות