טיפול בדלקת בכף הרגל בעזרת גלי הלם

במשך השנים אנחנו נאלצים להתמודד מדלקות וכאבים שונים בחלקי הגוף, לעיתים מדובר בדלקות וכאבים שנובעים מפעילות גופנית מואצת, למשל מי שרץ יודע שהוא עלול להתמודד עם כאבים בחלקים שונים של הרגל, כנ"ל גם במקרה שאנחנו סוחבים משקלים כבדים, וכן כאשר מזג האוויר משתנה, עונות המעבר, ויש עוד לא מעט סיבות ותקופות בהן אנחנו נאלצים להתמודד עם כאבים ודלקות בחלקים שונים של הגוף ובפרט בכף הרגל.

טיפול בגלי הלם

בעבר אם היינו רוצים לפתור את הבעיה, היינו צריכים להשתמש בכל מיני תרופות סבתא, לאחר מכן עברנו למשחות לא טבעיות וכן טבעיות, אפילו הלכנו עד שימוש בכדורים לשיכוך כאבים. בין לבין ולמעשה עד היום, מומלץ לבצע תרגילים שונים בעצמנו או לחילופין תרגילי פיזיותרפיה שונים.

אך בשנים האחרונות ישנו פתרון נוסף להתמודדות עם דלקות בכף הרגל ובכלל בדלקות בחלקים שונים בגוף, מדובר על טיפול בעזרת גלי הלם. זהו טיפול אורטופדי מאוד מתקדם ומאוד מצליח, שעוברים אותו אנשים שמתמודדים עם כאבים בלתי נסבלים כתוצאה מדלקות שונות ובפרט ספורטאים אשר צריכים למצוא דרכי טיפול מהירים על מנת להתגבר על דלקות ולחזור לפעילות ספורטיבית כמה שיותר מהר.

טיפול בגלי הלם, להם קיימים מספר יתרונות, החל כבר בשנות השמונים, בתחילה הוא היה מיועד לריסוק אבנים בכליות אך עם הזמן החלו אורטופדים רבים להשתמש בו לצורך טיפול בשרירים ועצמות וכן לשימוש במקרים של דלקות וכאבים בחלקים שונים של הגוף.

הטיפול עובד באופן הבא. המכשיר מרסק את ההסתיידות שיצרה את הדלקת בעזרת גל הלם שמחזיר אל מחזור הדם את החומרים שגרמו להסתיידות. במילים אחרות הוא מספק לגוף מלחים וסידן. גל ההלם לא רק מחזיר את החומרים אלא מפורר את אזור ההסתיידות באמצעות רעידות ומגביר את זרימת הדם בגוף, בכך הוא מרפא את הכאב ואת הדלקת. מידע מקצועי בנושא דלקת בכף הרגל תמצאו באתר רפואות.

טיפול בגלי הלם נמשך מספר מפגשים, בדרך כלל עד 4 מפגשים, כל מפגש נמשך בסביבות שעה, ואפשר להרגיש בשיפור במצב הגופני כבר אחרי הטיפול השלישי. חשוב להבהיר שבמשך כל המפגשים גוף איננו חשוף לקרינה למרות שהוא עובר מגוון של גלי הלם, גלי קול, גלי אור, גלי חום וגלים אלקטרומגנטיים. מדובר במכשירים מתקדמים מאוד ששומרים היטב שהגוף לא ייחשף לקרינה ולכל דבר אחר שעלול לגרום לו נזק אלא רק עוזר להתמודד עם דלקות וכאבים שונים בכף הרגל ולהחזיר אותה לפעילות מלאה תוך זמן קצר כמו היתה חדשה לגמרי.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות