טיפים לבחירה מותאמת של מקום באירוע למי שאתם

כשאתם עורכים אירוע – במיוחד אם מדובר בחתונה – אתם חייבים שהוא יהיה בסגנון שלכם. ההתאמה בין סגנון האירוע לבין הסגנון שלכם היא חשובה מאין כמוה והיא שעושה את כל ההבדל בין אירוע מוצלח שלכם לסתם עוד אירוע חסר ייחוד ונעדר אמירה וביטוי. אז איך מארגנים אירוע שייתן ביטוי לצבעים שלכם? רמז – בוחרים מקום לאירוע שמתאים בדיוק למי שאתם. קראו והפנימו:

אתם שוקדים שעות רבות על בחירת תפריט, די ג'יי ושמלת הכלה, על חליפה החתן או על בחירת השיר שילווה אתכם אל החופה. אתם עושים את כל זה ובעצם שוכחים שהפרמטר המרכזי שמשפיע על איכות האירוע שלכם, על מידת הצלחתו, על הסגנון ועל מה שיהיה זה המקום בו הוא נערך. ישנן אפשרויות רבות לחגוג אירוע, מגוון המקומות אדיר (תוכלו להתרשם כאן): גן אירועים, אולם אירועים, חצר הבית, חוף הים, יער, פרדס או אפילו מסעדה יפה. אז איך בוחרים מבין אין סוף מקומות לאירועים? איך בוררים מבין כל האופציות את מה שמתאים לכם בדיוק ומה שישרת יותר מכל את האופי, הסגנון והאופן של האירוע החשוב בחייכם?

איך בוחרים מקום לאירוע?

בבואכם להחליט גן או אולם, מסעדה או חוף ים, חצר אחורית או יער חישבו על כל הפרמטרים הבאים:

  1. סוג האירוע: חתונה לא חוגגים כמו ברית וברית לא חוגגים כמו יום הולדת חמישים. לכל אירוע מתאים סגנון אחר. בברית פחות מתקרחנים ומשתוללים מחתונה וביום הולדת חמישים יש הרבה יותר ברכות, נאומים, סרטים וקטעי קריאה בהשוואה לכל אירוע אחר. המקום בו תערכו את האירוע חייב להתחבר לתוכן שלו. אירוע ביער בסגנון מסיבת טבע פרועה מן הסתם לא יתאים לברית של הבכור. או שכן? רק אם אתם הורים פרועים שחיים על הקצה.
  2. גודל האירוע: מספר המוזמנים משפיע אף הוא על בחירת מקום האירוע. לא משנה באיזה מקום תבחרו אתם חייבים לדאוג שיתאים למידות של האירוע שלכם ולא יהיה קטן – צפיפות היא הורס מסיבות ידוע; וגם שלא יהיה גדול מדי – אירוע ריק ומדולדל לא מכניס חדווה בלב האנשים.
  3. סגנון החיים שלכם וסגנון האירוע שתרצו: המקום של האירוע שלכם הוא האירוע שלכם; והאירוע שלכם הוא אתם. אירוע הוא אמירה, ביטוי, פרומו מהלך שמייצג את החיים שלכם ואת מי שאתם. לא יכול להיות שאתם שאנטי ביום יום אבל תבחרו במקום מצוחצח ונובורישי לאירוע שלכם; לא יתכן שאתם ילדי טבע פרועים שרוצים לחגוג ולהשתולל אבל תלכו על גן אירועים מפונפן ומתוקתק; לא יכול להיות שאתם צנועים ובכל זאת תלכו על מקום אירועים "של הביוקר"; וגם לא יתכן שאתם, כאנשים של שואו שיודעים מה הם שווים תתפשרו ותלכו על מקום פשוט ונעדר הוד והדר. בבואכם לבחור מקום לאירוע עשו קודם חושבים והשיבו לעצמכם על השאלות הבאות: מי אני? מה הסגנון שלי? מה אני רוצה שהאורחים יראו, ישמעו וירגישו? והחשוב מכל: איך אני רוצה שהאירוע יראה – המוני או אינטימי, זועק או סולידי, רגוע או פרוע, מאופק ומעונב או חופשי וצוהל. המקום של האירוע ישרת את הסגנון שאתם תבחרו. למשל, בשביל להשיג אינטימיות לכו על מקום קטן, סגור ומאופק. כדי שיהיה הרבה רעש, בלאגן ואוירה של צעירים לכו על אולם שנראה כמו דיסקוטק, על מסיבת טבע או על אירוע על חוף הים. כדי שיהיה מיינסטרימי ונעים לכולם ביחרו בגן אירועים בו גם החברים של ההורים והדודות מצרפת ירגישו בבית. בקיצור, תנו למקום לבטא את מי שאתם ומה שאתם רוצים שיהיה באירוע שלכם.
  4. נוחות: בכל מקום בו יתקיים האירוע שלכם אתם חייבים לחשוב על נוחות: שיהיה קל להגיע (אלא אם כן בא לכם מסיבת טבע שושואיסטית), שיהיה איפה להחנות, שיהיה שביל גישה נוח ומואר, שתהיה רחבת ריקודים קטנה שלא תיראה ריקה באף שלב ושתהיה במקום אקוסטיקה טובה.
  5. תקציב: כמובן שגם התקציב משפיע על בחירת מקום האירוע.
  6. זמן פנוי וסבלנות: כשאתם בוחרים מקום לאירוע קחו בחשבון שבחירת יער, חצר אחורית או ים כלוקיישן לאירוע שלכם יהפוך אותו למיוחד אבל גם ידרוש מכם המון עבודה. בידקו שיש לכם הזמן, האנרגיות והסבלנות הנדרשים כדי לארגן אירוע שכזה.
  7. זהות ואופי האורחים: עוד פרמטר שמשפיע על מיקום האירוע זה אופיים של האורחים. רובם מבוגרים? לכו על גן אירועים ומקמו את הזקיינס רחוק מרחבת הריקודים; רובם צעירים ילדי פרחים? לכו על חוף הים, על היער או על אולם שמתפקד כמו דיסקוטק, רובם בדיוק כמוכם, שקטים, סולידיים ונרתעים מריקודים והנפות? לכו על מסעדה יוקרתית.

לסיכום, מיקום האירוע מושפע מהסגנון שלכם בעיקר, על כן, ברגע שתיסגרו עליו תוכלו להיסגר ביתר קלות גם על השאלה איפה הכי יתאים לכם לחגוג. מזל טוב!

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות