טיפים לבחירת מועדון לבר מצווה

כאשר מתכננים מסיבת בר מצווה, אחד הדברים החשובים ביותר, אשר משפיעים בצורה ישירה על הצלחת היום הגדול והמיוחד, הינו המועדון בו יתקיים האירוע. לפניכם מספר עצות שיסייעו לכם לבחור מקום לבר מצווה  שיעמוד בציפיות ויאפשר לכם ליהנות מאירוע מוצלח, מהנה וכזה שייזכר לאורך זמן:

  • ערכו רשימה של מועדונים באזור המגורים שלכם, אשר מתאימים לאירועי בר מצווה. חשוב, כי המסיבה תהייה במקום נוח לגישה לאורחים שלכם.
  • הגיעו אל המועדון לצורך התרשמות, חשוב כמובן, לבוא עם חתן בר המצווה, על מנת שיוכל לחוות את דעתו לגבי המקום. כדאי, כמובן, להגיע אל המועדון כאשר מתקיים בו אירוע, על מנת שתוכלו לראות כיצד המועדון פועל בזמן אמת, וכיצד הדברים נראים בפועל. שימו לב, האם המקום מתאים לכמות האורחים שלכם, שהוא לא קטן מידיי לכמות המוזמנים והוא לא גדול מידיי, על מנת שהאורחים לא ירגישו כי הם נבלעים בחלל.
  • בקשו הצעת מחיר מפורטת, הכוללת את כל הדרוש לחגיגת בר המצווה במועדון, שימו לב, האם יהיו אלמנטים נוספים אשר עליהם תצטרכו לשלם בנפרד, וכן, מה כולל האירוע במועדון. האם האירוע כולל תאורה, די ג'י, כיבוד, שתייה ועוד.
  • לאחר שקבלתם מספר הצעות מחיר ממגוון של מועדונים, התחילו לעשות אלימינציה, החל מאיזה מקום נראה לכם יותר והיכן אתם מקבלים תרומה טובה יותר לכספכם. כמובן, שיש גם להתייחס לנראות של המקום עצמו ולאופי של האירוע, האם אתם  זקוקים למקומות ישיבה לאורחים מבוגרים יותר, או שאולי המסיבה נועדה אך ורק לחברים של חתן בר המצווה.

מועדון לבר מצווה צריך לתת לכם מענה מושלם לצרכים שלכם ולאופי של האירוע שלכם, וכמובן, גם לעמוד בתקציב שהקצבתם לעצמכם לטובת האירוע עצמו. קחו בחשבון, כי על כל תוספת, אתם עלולים לשלם סכומי כסף גבוהים, לכן מועדונים אשר מיועדים לחגיגות בר מצווה יתאימו לכם במיוחד.

בכל שלב של בחירת מועדון לבר מצווה, חשוב מאוד לקבל את חוות דעתו של חתן בר המצווה, מאחר והאירוע מיועד עבורו ובשבילו, בעיקר, כאשר מדובר במסיבות המתקיימות במועדון, ומטרתן להסב לאורחים הצעירים הנאה מרובה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות