טיפים לבחירת ספסל לגינה

ספסלים לגינה יכולים להיות תוספת נהדרת לכל חצר שתוכל לתת לכם מקום לשבת ולהירגע ולהנות מהגינה שלכם. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לרכוש בחוכמה ספסל לגינה:

חומר הספסל – דבר ראשון יש לבדוק את חומר הספסל – ספסלי גינה רבים עשויים מעץ , ואתם הלקוחות צריכים לדעת איזה סוג של עץ מתאים לספסלי גינה. עץ אורן נראה נהדר ויכול להחזיק לאורך שנים בטיפול ובתחזוקה נכונה, עץ טיק הוא אחת האפשרויות טובות ביותר לבניית ספסלים עץ ויש לו ברק כסוף לאורך זמן. עץ טיק הוא עץ יקר ולכן ספסלי העץ הפופולאריים ביותר הם אלה העשויים עץ אורן. ספסלי מתכת וספסלי בטון הם עמידים יותר , במיוחד לאיתני הטבע, אבל הם לא נוחים כמו ספסלי עץ .

בניית הספסל – יש לבדוק איך הספסל בנוי – אתם צריכים לברר איך הספסל בנוי במיוחד אם הוא עשוי מעץ בדקו שהספסל מחוזק עם ברגים איכותיים בידקו את שיפועי האלכסון, את הפאזות במשענת, בידקו את איכות הגימורים שגם אתם תופתעו עד כמה אנשים מזלזלים במוצר שלהם. לבסוף אם החלטתם לרכוש ספסל גינה מעץ צבוע בידקו שהצביעה נעשתה כמו שצריך ושיש שכבת לקה שתיתן ברק לעץ ותשמור עליו לאורך זמן.

גודל הספסל – יש לבדוק את הגודל של הספסל – אתם צריכים לשקול את גודלו של הספסל וכמה אנשים ישתמשו בו לפני שאתם רוכשים אותו. רוב הספסלים הם בגדלים סטנדרטים של 1.40 אורך והם יכולים להתאים ל3- 4 אנשים. יש ספסלים בגדלים רבים, אך אתם צריך לאתר את השימוש בו לפני הבחירה של הספסל.

מחיר – בדיקת המחיר – בדיקת המחיר הוא כמו כל פרמטר אחר ואתם צריכים לדעת על מה אתם משלמים ואם לא דורשים ממכם מחיר מופקע. תמיד יהיה עדיף לקנות ספסלים מהיצרן עצמו שכן המחיר יהיה נמוך בהרבה מקנייה בחנות או ממקום שהוא מותג. לגבי סוג העץ האורן יותר זול מהטיק אך הוא לא יחזיק מעמד כמו הטיק למרות שעץ אורן הוא הבחירה האולטימטיבית עבור רובנו שכן מדובר על מוצר טוב ואיכותי במחיר שפוי לעומת הטיק שיקר כמעט פי 2. לא משנה איזה סוג של ספסלים תבחרו ,הכי חשוב שהם יהיו עמידים ותקבלו תמורה הולמת לכספכם.

לבסוף אם אתם לא מוצאים את הספסל במידות ובחומר שאותו רציתם מלכתחילה תוכלו תמיד ללכת לנגר שיבנה עבורכם את הספסל לפי המידה והחומר שתרצו אך קחו בחשבון שהמחיר יהיה בהתאם מכיוון שמדובר פה במוצר שהוא בהתאמה אישית עבורכם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות