טיפים להוזלת עלויות בחופשה באילת

חופשה משפחתית היא הוצאה גדולה ויש משפחות שמתקשות לעמוד בה. אך בשנים האחרונות ניתן לאתר דרכים רבות ויצירתיות שיסייעו לכם להוזיל עלויות ולשלם מעט יחסית על חופשה ולקבל הרבה בתמורה.

פריחת בתי מלון בהם הכל כלול, אטרקציות ללא תשלום, הצטרפות למועדוני חברים או החזקת כרטיסי אשראי שעושים שיתוף פעולה עם מלונות מובילים ועוד.

לפניכם מספר דרכים אפקטיביות לצמצום עלויות בהזמנת חופשה משפחתית בעיר באילת:

השוואת מחירים מקיפה טרם הזמנת חופשה: מומלץ להשוות מחירים של אותו מלון ייעודי בין מספר אתרי אינטרנט או סוכנויות נסיעות, כי לפעמים במסגרת הסדרים שונים תוכלו לקבל הצעה אטרקטיבית יותר על אותו מלון, באותם תאריכים, באותו הרכב משפתי באותו סטנדרט של חופשה.

אם עד כה נהגתם להתקשר לסוכן נסיעות, יתכן תגלו שהרבה יותר זול להזמין חופשה באמצעות אתר האינטרנט של המלון מאשר דרך סוכנויות נסיעות או אתרי נופש אחרים.  בכל מקרה, שווה לבדוק טרם מבצעים הזמנה.

דילים שישדרגו לכם את החופשה: החיפוש אחרי דילים יוצא לדרך באינטרנט, בדילים לאילת תקבלו הצעות על דילים במלונות רבים בבירת הנופש של המדינה. שימו לב, שיש דילים שתקפים למלונות מסוימים בתאריכים מסוימים ויש דילים מיוחדים שמציעים מחיר אטרקטיבי למלון למי שמקדים להזמין או להפך, למזמינים בדקה ה-90. לעיתים שווה לשריין ולהבטיח מקום במלון זמן רב מראש כדי לחסוך כסף ולעיתים, כדאי לארוז מהר את המזוודות ולצאת לחופשה בלתי מתוכננת במחיר שלא יחזור על עצמו. בדקו את האופציות שעומדות לרשותכם וכמה עולה לכם החופשה לפני שביצעתם את ההזמנה.

בחירת מלונות הכל כלול: מלון באילת הכל כלול מחזיר את ההשקעה ויכול לחסוך לכם כסף רב בחופשה, בעיקר בחופשה עם ילדים. במקום שתוציאו כסף על ארוחות נוספות, אטרקציות לילדים בעיר, נשנושים על הדרך, תוכלו לקבל במלון באילת הכל כלול את החוויה הקולינרית ואת חוויות הבידור כחלק מהנופש. מה למשל? מועדוני ילדים ונוער המציעים פעילויות לילדים, צעצועים ומשחקים, שלוש ארוחות ביום בשילוב הפתעות נוספות, כמו למשל, ארוחת לילה, מזנון פתוח, בר משקאות חופשי. כמו כן, יש מלונות עם פארק מים לילדים, מופעי בידור, מחזות זמר ועוד אטרקציות בסביבת המלון וכל זה בלי שתצרכו לשלוף את הארנק שוב ושוב.

חברות במועדוני לקוחות: מועדוני לקוחות הם הכרטיס שלכם לחופשה באילת בעלות משתלמת. החל ממועדוני לקוחות לרוכבים, לנהגים, ועדי עובדים, מועדוני לקוחות של סופרמרקטים ועוד וכמובן, מועדוני לקוחות של בתי מלון שמציעים לחבריהם הנחות קבועות בתאריכים ייעודיים כגון יום הולדת, יום נישואין, חודש נבחר בשנה בשילוב בונוסים והטבות דוגמת כניסה מוקדמת או עזיבה מאוחרת יותר.

חבילת נופש: מומלץ לבחון עלויות חבילות נופש שונות שלעיתים חוסכות כסף, כמו למשל, הזמנה של מלון עם טיסה הלוך וחזור, חבילת נופש הכוללת גם ארוחת צהריים (כלומר פנסיון מלא) או הזמנה של מספר חדרים במקביל ביחד עם בני משפחה או חברים.

אטרקציות ללא תשלום: העיר אילת התברכה בחוויות מכל הסוגים ובכל הסגנונות ולא על הכל צריך לשלם. יש מספיק קניונים אטרקטיביים דוגמת פארק הקרח, קניון שבמרכזו היכל קרח, הטיילת הססגונית בה תהנו פעמים רבות מהופעות רחוב, חופי הים הנהדרים של העיר ועוד. אם ברצונכם להיכנס לאטרקציות שעולות כסף, תוכלו לבדוק איזו הטבות והנחות מגיעות לכם במידה ואתם מתארים במלון מסוים באילת או מחזיקים בכרטיס אשראי ספציפי, בדקו על ילדים מאיזה גיל צריך לשלם (יתכן שלקטנים בחבורה מגיעה כניסה חינם) ועוד.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות