טיפים לטיפול הולם בכלב שלך

אם הכלב שלך רוצה לאכול, אחת הטקטיקות שהוא יכול להשתמש כדי לקבל את תשומת הלב שלך היא לגרד בקערה שלו. אם הכלב שלך צריך להשתמש בשירותים, אתה יכול לראות שהוא נוגע בדלת של הבית שלך. כלבים שזקוקים לחברה יעניקו לך מבט אוהב וכלבים עצבניים יחרחרו. אומרים שאנחנו מבינים את הרגשות של כלבים באמצעות הבעות הפנים שלהם וזו מסקנה הגיונית אך כלבים לא יכולים להגיד בקלות כל מה שהם רוצים, אז תמשיכו להסתכל על ההבעות של הכלב שלכם ותלמדו להכיר אותו טוב יותר.

הכלבה רומי, צלמת: עמית ק. צלמת: עמית ק.

צריך הרבה כסף כדי לגדל כלב. כל כלב יזדקק לאספקה, אוכל טוב, וגם יזדקק לטיפול רפואי. אחרי הכל זה יכול לעלות כ-500 שקל או יותר בחודש. טיפול חירום לבעלי חיים יכול לעלות אלפי שקלים, כך שכדאי לחשוב בכובד ראש על ביטוח בריאות לחיות מחמד.

כדאי תמיד להרחיק את התרופות מהכלב שלך. אותו הדבר נכון גם לגבי תרופות ללא מרשם. הכלב שלך יכול להיפצע  קשה או למות מבליעת כמה כדורים קטנים. אם חיית המחמד שלך מצליחה לבלוע תרופה כלשהי, צור קשר עם הווטרינר מיד.

לא צריך לאפשר לחיית המחמד שלך להסתובב באיזור המגורים ללא רצועה, גם אם הוא מחונך מאוד. חיית פרא עלולה להפעיל את האינסטינקטים החבויים של הכלב שלך ולהכניס אותו לתנועה, או שמישהו עלול לעורר את הכלב שלך ולהיפגע בטעות. כבעלים, אתה תהיה אחראי לכל נזק שנגרם מהכלב שלך.

כאשר אתה מאמן את הכלב שלך, הכי טוב לשלב את השימוש בסימני ידיים בנוסף לשימוש בפקודות מילוליות. כשאתה נותן לכלב שלך סימנים כאלה, הוא עשוי ללמוד מהר יותר. תן לשתי השיטות הזדמנות, ותראה מה חיית המחמד שלך מעדיפה.

. עכשיו קיבלת עוד ארבעה רעיונות שיעזרו לך לתקשר טוב יותר עם הכלב שלך. הוא יהיה אסיר תודה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות