טיפים לפנוי הדירה לפני מעבר

פינוי של דירה יכול להיות מהלך מוצלח ונוח הרבה יותר אם נערכים אליו כראוי ואם עושים את ההכנות הנכונות. מיד תראו עד כמה זה קל להעביר את הפינוי ללא כל תקלה מיותרת בזכות כך שנעשו ההכנות המתאימות במהירות וביעילות רבה.

הכינו את הסובבים אתכם

חשוב מאוד להכין את השכנים או את כל מי שיכול לחוש לא בנוח במהלך הפינוי. שכן שיחפש סיבות להתעמת עם המפנים או עם בעל הנכס, ירגיש כי זו היא שעת כושר עבורו, ולכן יש להתריע ולהתנצל מראש על אי הנוחות ביום או בימי הפינוי.

קחו לכם חופשה

זה הזמן להחליט לקחת את ימי החופשה הנדרשים שבהם תצטרכו להיות זמינים הן להכנות הפיסיות לפינוי והן עבור המפנים שכנראה ישאלו אתכם מספר שאלות. לאחר שתבררו לעומק עם חברת הפינוי מה משך העבודות, יש לעדכן את המנהל או לארגן מחליף בעסק שלכם כדי שתוכלו להתפנות בצורה רצינית לתהליך.

סגרו הכול מול חברת הפינוי

כל הפרטים מול חברה שמציעה שירות של פינוי דירה צריכים להיות סגורים בטרם מגיע צוות הפינוי. מועד ההגעה, משך הפינוי, העלות הסופית, השירותים הנלווים (כמו הדברה, חיטוי או צביעה למשל) וההתייחסות לפריטים שלגביהם יכולה החברה להציע הצעת מחיר ולרכוש אותם, הם פרטים שככל שיהיו ברורים יותר, תתבצע מלאכת הפינוי ביעילות ובהגינות.

בדקו אלו פריטים אתם לא רוצים לזרוק

חלק מההכנות הפיסיות לפינוי עצמו כולל את המיון והבדיקה של פריטים שונים ומגוונים. זאת על מנת לדעת מראש אלו פריטים אנו רוצים לשמור ואלו פריטים ימוינו בהמשך על ידי חברת הפינוי ויועברו כל אחד מהם למקום הראוי. כך אפשר למצוא פריטים בעלי ערך (רגשי או כספי) ולהימנע מעוגמת נפש מיותרת.

נסו להכין מקום נוח לעבודה לצוות שמגיע

מעבר ליידוע השכנים, אפשר גם לנסות לדאוג למקום חניה לרכב הפינוי או למכולות הפינוי. כדאי לחשוב על כל דבר שימנע עיכובים וברבורים מצדם של המפנים כדי לאפשר להם לעבוד ברציפות.

הכנת הדירה לקראת הפינוי שלה היא כזו שיכולה לעשות את ההבדל בין עבודה איכותית ויעילה ובין כזו שנמשכת זמן רב ואף מקשה על המשך התכניות לגביה. לכן יש להתייחס להכנה בכובד ראש.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות