טיפים לשמירה על אורח חיים בריא יותר!

כולנו רוצים להרגיש אנרגטיים יותר, בריאים יותר, וכמובן, בריאים הרבה יותר. בכתבה שלפניכם תמצאו מספר עצות שימושיות שיעזרו גם לכם לשמור על אורח חיים בריא ואיכותי.

פעילות גופנית

שחייה, הליכה מהירה, ריצה, רכיבה על אופניים, צעידה קלה, אימון בחדר כושר, או כל פעילות ספורטיביות אחרת שתכניסו לחייכם, תעורר פלאים ברמת האנרגיה שלכם. אין זה משנה מהי הפעילות הספורטיביות אותה אתם מתכוונים לבצע, הדבר החשוב ביותר, הוא לקיים אותה לאורך זמן.

תזונה

קיומה של ארוחה קטנה כל שעתיים –שלוש, תעזור לכם לשמור על רמת אנרגיה קבועה וחיונית לאורך זמן. כמו כן, קיום ארוחות קלות בזמנים קבועים, תאפשר לכם ליהנות משמירה על המשקל לאורך זמן. את תפריט הארוחות הקלות מומלץ לקבל לאחר ייעוץ דיאטטי או תזונאי מאנשי מקצוע בתחום.

שתייה חמה

אוהבים לשתות קפה, תה ומשקאות חמים אחרים במהלך היום? העדיפו להמתיק את המשקאות החמים שלכם בדבש טהור על פני כל ממתיק אחר.

זמן איכות לתחביבים שלכם

הגדירו לוחות זמנים לקיום פעילות שבועיות (או יומית), לתחביבים ותחומי עניין אהובים עליכם במיוחד. הקפידו לשמור על מסגרת זמן האיכות שלכם בקנאות, ואל תתנו לאף גורם סביבתי כזה או אחר להפריע לכם בהנאות הקטנות שלכם.

חשיבה חיובית

עם יקיצתכם בשעות הבוקר, הקפידו להתחיל את היום באנרגיה חיובית (ניתן לעשות זאת באמצעות מחשבות חיוביות וקבלת החלטה ליום נעים ומחויך מצידכם). המחשבות שתחשבו וההחלטות שתקבלו באותם רגעים ישפיעו על אופי היום שלכם.

שינה נעימה ובריאה

הפקידו על שעות שינה קבועות. הגדירו זמנים קבועים (ומספקים) לשינה בריאה ונינוחה, וכמובן, סדרו את חדר השינה שלכם בצורה הנעימה ביותר. התייחסו אל השינה כאל מקור טעינת אנרגיה!

כתיבת תגובה

תפריט נגישות