טכנולוגיות לחיים איכותיים יותר

האדם הפשוט אינו מודע לעומתן של המערכות הטכנולוגיות השונות הפועלות מאחורי ארגונים ברחבי העולם כולו. החברות הגדולות בעולם משתמשות מדי יום במערכות לניהול לקוחות וספקים, ציוד ומידע בהיקפי ענק. מערכות אלו כוללות מידע עצום ועשיר אודות תוכנות ייחודיות לניהול העסק, מידע רגיש אודות לקוחות וכן אסטרטגיות פעולה עתידיות של כל חברה. ללא הטכנולוגיות המאפשרות לארגן, לנהל ולהשתמש במידע העצום הזה בחוכמה, סביר להניח שרוב בתי העסק נמצאים היו באותה רמה בה היו לפני שנים רבות.

הטכנולוגיות ששינו את חיינו כוללות סטארטאפים ייחודיים במינם כגון גוגל, אקספלורר, מערכות ניהול לקוחות וספקים ועוד. הרשימה הבאה מפרטת חלק מהטכנולוגיות ששינו את חיינו.

ה- USB

ה- USB מאפשר לרבים ליהנות ממידע עצום ורב היקף על גבי כוננים קטנים וניידים. ה USB הינו בין ההמצאות היעילות ביותר בהן נעשה שימוש בחברות ובין פרטיים מדי יום ביומו, במטרה להקל על העברת המידע והשימוש בו במדיות השונות. לא בלי סיבה מיוצרים כיום כל המחשבים עם חיבור USB  מותאם.

פרוטוקול TCP/IP

אפילו שרוב המשתמשים אף לא שמעו על טכנולוגיית TCP/IP, היא אחת הדומיננטיות והמשמעותיות בשימוש יומיומי של כל משתמש מחשב. זוהי למעשה תשתית הכרחית לשימוש באינטרנט בלעדיה לא יוכל האדם ליהנות מאינטרנט זריז ומהיר. טכנולוגיית TCP/IP מאפשרת למידע לעבור מנקודה אחת בעולם לנקודה בקצה האחר של העולם במהירות מקסימלית ובאיכות מצוינת. האינטרנט העכשווי לא יכול היה לתפקד באותה המידה אלמלא טכנולוגיית TCP/IP.

ADSL

אחת הטכנולוגיותה מעולות אשר הגיעו לישראל באיחור יחסי ועשו בארץ שמות. שיעורי ההתחברותב אמצעות ה- ADSL בארץ הינם מהגבוהים בעולם כולו. תודות לטכנולוגיה המיוחדת ניתן ליהנות מגלישה באינטרנט באופן שוטף, ללא קטיעות ועיכובים וללא חיבורים איטיים שאורכים דקות ארוכות. ללא ה- ADSL למשל, לא ניתן היה להיות מחוברים לאינטרנט כל הזמן, להוריד קבצים בתוך זמן קצר ולצפות בסרטים אונליין.

אין ספק כי הטכנולוגיות המתקדמות שינו את חיינו ללא היכר. אלו מבוססות על שנים של פיתוח והשקעה של יזמים דוגמת גיא גלבויז ואחרים, האמונים על מציאת הסטארטאפים הבאים שיהפכו את חיינו לקלים ומהנים הרבה יותר.

הכתבה באדיבות גיא גלבויז

כתיבת תגובה

תפריט נגישות