ירח דבש בחורף באילת – כך תבלו אותו

לכאורה, אילת וחורף נשמעים סותרים זה את זה. אילת היא עיר הקיץ הנצחית בה כולם מבלים בקיץ חופשת בטן- גב של ים ובריכה. למרות זאת,אם בודקים לעומק, אילת מתאימה לבילוי ירח הדבש בה דווקא בחורף. נטולת נחילי אנשים המסתובבים בטיילת וגם עם עשרים מעלות פחות, מלונות אילת מציעים בחורף אפשרות לחופשה נפלאה עבור בני זוג המעוניינים בבילוי שקט ואינטימי. בנוסף, מסתבר שבהחלט יש חיים באילת בחורף. אחרי תרועת הפסטיבלים והקרנבל הגדול של הקיץ, צצים באילת הדברים שפחות בולטים לנו בעונה החמה.

טבע וטיולים

רובנו אינם מעזים  לחשוב על טיול בחיק הטבע כאשר בחוץ שוררות להן 40 מעלות חום, אבל באזור אילת יש הרבה מה לראות. סמוך לאילת נמצא אחד המקומות המיוחדים בארץ- בקעת תמנע. כאשר מגיעים אל בקעת תמנע התחושה היא של מקום נטול ציביליזציה, מין ירח בזעיר אנפין. בבקעה ישנם סלעים בעלי צורות מוזרות כמו פטריה או בורג וגם צפרדע ואריה. ישנן אבנים בצבעים ייחודיים וגם עצים מאובנים שנותנים אף הם תחושה שהזמן במקום עצר מלכת. בבקעה ישנם גם עמודי שלמה המרשימים. בחורף ניתן לצאת בכיף לטיולי ג'יפים בכל האזור ללא החום המעיק והאבק המפריע לנשימה.מקום נוסף נעים לביקור במיוחד לזוגות שמחפשים מראה ירוק, פכפוך מים ותחושת שלווה הוא הגן הבוטאני של אילת. כן, יש דבר כזה. זוהי חווה אורגנית שבנויה על טראסות ובה מספר מסלולים בין אגמים, מפלים, צמחים שונים ותצפיות אל הנוף המקסים של הרי אדום. אם אתם אוהבים ציפורים, סמוך לאילת נמצא פארק הצפרות. בפארק מוצאות הציפורים מקום מנוחה והן נטענות באנרגיות. מסתברשלא רק בני האדם מחפשים מלונות באילת אלא גם הציפורים… פלמינגו וסוגים שונים של ברווזים הם רק חלק ממיני הציפורים המגיעים לאילת לחופשה קצרה או לחופשה ארוכה יותר.

קרח בלב מדבר

באילת, מסתבר, אפשר לשכוח לחלוטין את העובדה שאתם נמצאים באזור מדברי. ה- ICE SPACE יתן לכם אשליה, ולו לכמה שעות שאתם נמצאים בלב ליבה של אירופה המושלגת בעונה זו של השנה. המקום הוא ממלכה קסומה של קרח. הוא מכניס אתכם מיד אל האוירה הקסומה. פסלים עשויים קרח יקבלו את פניכם, תוכלו להכנס אל תוך מערת קרח מסתורית, לגלוש במגלשת קרח, לצפות במופע אורקולי המשלב את הקרח עם אורות מהממים ואפילו סתם לשבת להנאתכם על הבר הקפוא ולשתות משהו. אם תהיתם מאין הגיע הקרח לנקודה החמה במדינה, הוא הגיע מגרמניה באניה לנמל אשדוד. אין ספק שזה היה פרוייקט עצום אך שמספק הנאה רבה. אגב, אין צורך לסחוב בתיק מעילים, כפפות או כובעים. את הכל מקבלים במקום.

ריף הדולפינים

בריף הדולפינים תוכלו להנות מהרבה פינוק, שקט ושלווה. לא שמצופה מכם לשחות בים סוף בליבו של החורף. בריף הדולפינים ישנן בריכות חמות, בריכה של מים מתוקים, בריכה של מי ים ובריכה של מים מלוחים. מוזיקת מדיטציה מרגיעה מושמעת ממעמקי המים. תוכלו לקבל מצופים ולצוף להנאתכם. לרשותכם עומדים גם מטפלים שישמחו להעביר לכם טיפול הידרותרפיה מרגיע שיוציא אתכם מן הבריכה כמו חדשים.

שיט בספינת זכוכית

גם אם שטתם באילת בעבר, תמיד נעים לעשות זאת שוב. ניתן לשוט בסוגים שונים של ספינות אך אין כמו שיט בספינה עם רצפת זכוכית. אמנם רוב הזמן תראו דרך הרצפה את צבעם הטורקיזי של המים, אך כאשר תגיעו אל מושבת האלמוגים שבים תוכלו לראות כמה יופי קיים מתחת למים. מלבד האלמוגים, השיט הוא מהנה ואידיאלי עבור זוגות. הים הפתוח מאופק עד אופק, יחד עם בתיה של העיר והשמים הפרושים ממעל הם תפאורה מצויינת לאווירה רומנטית. ישנן ספינות זכוכית שהן בעלות שתי קומות כך שגם אם ישנם לא מעט נוסעים, ניתן בהחלט למצוא פינה מבודדת יותר

לינה באילת בחורף

היתרון הגדול הטמון באפשרות לרדת לחופשה חורפית באילת נעוץ בהכרח גם במחירי המלונות היורדים בעונה זאת משמעותית. תוכלו למצוא דיל לאילת הנמוך בכ- 25 אחוז המחיר של אותו חדר בקיץ.  וזה הפרש לא מבוטל כשפורטים אותו לשקלים ולימי אירוח. כך למשל, סופשבוע זוגי עם ארוחת בוקר שעלה בקיץ יותר מ-2000 שקל יכול עתה לעלות לכם בסביבות האלף מאתיים שקלים בלבד. 

אילת  בחורף מאפשרת לנופשים בה לפקוח מעט את עיניהם ולהביט סביב. אם בקיץ מעבירים את הזמן בעיקר בבריכות ובאטרקציות שמציע המלון, בחורף ניתן להסתובב ולטייל בעיר וסביבתה. חופשה בחורף במלונות אילת מאפשרת ליהנות מכל העולמות: מהפינוקים מחד ומהאטרקציות שבעיר ומחוצה לה מאידך.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות