כיצד לבחור דשא סינטטי למרפסת

דשא סינטטי למרפסת הוא אפשרות איכותית ביותר לעיצוב מרחב חשוב בפני עצמו

מראה הדשא הוא אחד המראות הטבעיים הנעימים ביותר, ורבים מאתנו משקיעים לא מעט במטרה לשוות לסביבת המחייה שלנו את המראה האיכותי הזה. עם זאת, לא בכל מרחב כל כך פשוט לשתול ולטפל בדשא – ישנם בתים בהם ההוצאה על דישון והשקיה באופן קבוע יכולה להיות גבוהה מדי, דשא גם צריך לגזום, דשא מושך חרקים ומזיקים שונים – ובקיצור יש לו גם לא מעט יתרונות. משום כך, דשא סינטטי הוא אפשרות איכותית שכדאי מאוד לקחת בחשבון, בייחוד עם האפשרות להכניס את הדשא הסינטטי לתוך הבית עצמו, ואפילו להשתמש בו עבור ריצוף המרפסת. כך, ניתן לתת למרפסת את המראה הטבעי והאיכותי שאליו אנחנו שואפים, ולהכניס את הכפר לעיר. כעת, נבין בדיוק כיצד לבחור דשא סינטטי למרפסת.

 

הפרמטרים אותם צריך לקחת בחשבון כאשר בוחרים דשא סינטטי עבור המרפסת שלכם

  • צפיפות הדשא – צפיפות הדשא היא פרמטר חשוב מאוד בהחלט לגבי סוג הדשא שתבחרו, משום שצפיפות הדשא היא המשפיעה העיקרית על התחושה של הדשא הסינטטי ועל המראה שלו. ככל שהדשא הסינטטי צפוף יותר, כך הוא מצד אחד נראה פחות כמו דשא טבעי מצד אחד, אך הרבה יותר מטופל וירוק מצד שני. מאידך, ישנם גם דגמי דגש עם ריווח גדול ואפילו טבעי בין גבעולי הדשא השונים. כך, למעשה, בבחירה בין הסוגים השונים של דשא סינטטי – האפשרויות השונות מושפעות במידה הרבה ביותר מצפיפות הדשא.
  • צבע הדשא – כאן החופש האומנותי הוא גדול עוד יותר, כאשר הדשא הסינטטי יכול להגיע במגוון לא קטן של צבעים טבעיים יותר ופחות, ואתם צריכים לבחור במה שמתאים במידה הרבה ביותר למרפסת שלכם. אם אתם מעוניינים להשקיע במרפסת הייטקית וצעירה, לכו על צבע ירוק נועז וכהה יותר, ומאידך האפשרויות הבהירות והפראיות יותר יוצרות רושם טבעי וכפרי יותר.
  • ניקיון ובריאות – כשאתם בוחרים דשא סינטטי עבור מרפסת הבית שלכם, עליכם לוודא בכל מקרה שמדובר במוצר ברמה הגבוהה ביותר ברמה הטכנית, עם התאמה לתקן הישראלי ועם יכולת ניקוי נוחה באמצעים הזמינים לכם. אחרת, הדשא הסינטטי יכול להפוך במהרה מכר דשא מטופח לנשא מרכזי של מחלות ומקור חשיפה לחומרים מזיקים.

בחרו בצורה נכונה דשא סינטטי – ועצבו את המרפסת שלכם בצורה הטובה ביותר

כשאתם בוחרים בצורה נכונה דשא סינטטי, לאור הפרמטרים החשובים ובעיקר לאור ההתאמה של הדשא למרפסת שלכם – אתם מרוויחים מכך עיצוב חסר תקדים במרפסת. בשילוב האופטימלי בין העיר לכפר, ובין הרצון לשמור על מראה טבעי מבלי להישאר מאחור ברמת האיכות של הבית – הדשא הסינטטי מהווה פתרון אידאלי ואיכותי ביותר, ואתם רק צריכים למצוא את השירות האיכותי ואת הדגם המתאים לכם של דשא בכדי להבטיח את הטוב ביותר.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות