כיצד לפתוח פרופיל אפקטיבי באתר הכרויות

המחקר שנעשה לאחרונה גילו שכל זוג שלישי בארצות הברית הכיר דרך אתר הכרויות. יש מאות אתרי הכרויות בישראל בגדלים ובסוגים שונים. חלקם כללים מאוד ומאפשרים לכל אדם להירשם וחלק פונים לנישה וקהל ספציפי. ניתן למצוא אתרי הכרויות נישתיים לכל נושא כמעט: צמחוניים, חובבי אפל, גרושים, חרדים ועוד.

אם אתם מעוניינים למצוא אהבה דרך אתר הכרויות השלב הראשון זה למצוא אתר רציני שפונה אליכם ובכך להגדיל את הסיכוי שתמצאו שם אנשים שמתאימים לכם.

עדיף לבחור אתר הכרויות אחר או שניים שנראים לכם פעילים ולהתמקד בהם, אתם תתעצלו לבדוק את תיבות הדואר באתרי הכרויות רבות. בחרו אתרים שנראים טובים ותשקיעו בהם את זמנכם.

כיצד ליצור פרופיל אטרקטיבי באתרי הכרויות?

1. קחו את הפרופיל ברצינות, זה העמוד שמציג אתכם באתר הכרויות. זה לא משנה כמה אתם שנונים מצחיקים וחכמים במציאות, אם לא טרחתם למלא את הפרופיל באתר אף אחד לא ידע את זה. השקיעו את הזמן במילוי האפשרויות השונות וענו על השאלות בכנות אם אתם רוצים שאנשים ייקחו אתכם ברצינות

2. הימנעו מלכתוב קלישאות או להכניס טקסטים ארוכים ונדושים, רוב האנשים שנמצאים באתרי הכרויות כבר ראו עשרות פרופילים לפני שלכם והם מכירים את המשפטים הנדושים. היו אמיתיים וספרו על עצמכם בקצרה, אנשים מעדיפים כנות מאשר סיפורים ושירים רומנטיים.

3. התמונה שלכם מאוד מאוד חשובה באתר הכרויות. התייעצו עם חברים ובחרו תמונה עדכנית, מחמיאה בה באמת רואים אתכם. אין צורך לעשות בוק או פוטושופ ולעלות תמונה מושלמת. תמונות שנראות כאילו עברו עריכה מתקבלות בחשד אצל הגולשים. הימנעו מתמונות שמכילו רק את העין שלכם או רק חלק מהפנים אך מצד שני אל תבחרו תמונה שמראה אותך מרחוק באיזה טיול.

התמונה צריכה להיות מחמיאה אך גם מציאותית, בסופו של דבר אתה רוצים לפגוש את האדם הזה ואם הוא ירגיש ששיקרתם על המראה לא תצליחו להתקדם.

4. הרחיבו את הגדרות החיפוש שלכם.חלק מהרעיון של אתר הכרויות זה שאפשר לעשות חיפוש על מנת למצוא בני זוג מתאימים, לרוב אתם יכולים גם בפרופיל לסמן מי מעניין אותכם ומה אתם מחפשים. תשמרו על ההגדרות האלו כמה שיותר פתוחות וזכרו שאנשים הם הם לא רק מספר או תכונה אחת. אתם מחפשים בת זוג בת 20- 25? אבל אם תמצאו בחורה מקסימה בת 27 הגיל שלה יפריע לכם?

ברגע שאתם מגדירים בצורה צרה מה אתם מחפשים אתם מאבדים הרבה אנשים טובים שאולי סוטים בקצת מהתיאור או הבקשה שלהם.

5. אל תשקרו בפרופיל. לפעמים אנשים נורא רוצים לקבל פנויות ולכן הם "מעגלים פינות" במילוי הפרופיל באתרי הכרויות . בוחרים תמונה מגיל צעיר מאוד, משקרים על העבודה ועל מה שהם מחפשים ועוד. לרוב זה לא מכוונה רעה אלא על מנת לגרום ליותר אנשים לפנות אליהם. אם המטרה של ההרשמה באתר זה להיכנס למערכת יחסים אי אפשר להתחיל אותה על בסיס שקרים. האם אתם באמת רוצים לצאת עם אדם שנפגש איתכם רק בגלל שהכנסתם פרטי משכורת מופרזים או תמונה בתקופה רזה?

כתיבת תגובה

תפריט נגישות