כיצד קובעים מחיר של חלונות אלומיניום?

רוצים להזמין חלונות אלומיניום? איך תדעו לפי אילו פרמטרים, ייקבע איש המקצוע את מחיר העבודה? מחיר התקנת החלונות, מורכב מזמן עבודה, ומעלות ההוצאות על החלונות. עלות החומרים, תלויה מאוד בסוג החומרים שתבחרו. 

קבלן המתקין חלונות אלומיניום, לרוב הוא מתווך.

כאשר אתם מזמינים חלונות אלומיניום מקבלן עבודה, עליכם לדעת שהקבלן, הוא סוג של מתווך. הקבלן, איננו מכין את החלונות. הוא רוכש את החלונות מהיצרן. כך יוצא, שכאשר אתם מזמינים חלונות אלומיניום איכותיים. מחיר החלון עצמו זול יותר, והקבלן גובה יותר כסף על התיווך, ועל ההתקנה. 

מי מייצר חלונות אלומיניום?

ישנם 2 סוגים של יצרני חלונות אלומיניום:

  1. יש יצרנים פרטיים, שיש להם מפעל בתוך הבית, בו הם מייצרים את החלונות.
  2. חברות ומפעלים גדולים. 

מאילו חומרים מורכבים חלונות אלומיניום?

על מנת להבין יותר טוב את מחיר העלות של חלונות האלומיניום, מומלץ להכיר יותר טוב את הרכיבים מהם מיוצרים החלונות.

זכוכית- לכל חלון אלומיניום יש זכוכית. הזכוכית, היא הרכיב העיקרי בחלון. אפשר לחלק את חלונות הזכוכית לכמה חלקים, כאשר החלוקה העיקרית- היא האם הזכוכית כפולה או בודדת. זכוכית כפולה יקרה יותר, אך יוצרת בידוד, שנותן יותר חימום טבעי בחורף. ישנם סוגים שונים של זכוכיות, אשר חסינות מפני הישברות. כמובן, עלותן יקרה יותר, ולכן התקנת חלונות אלו, תעלה הרבה יותר. 

פרמטרים נוספים, הקובעים את מחיר החלון.

חלונות אלומיניום

בנוסף לרכיבים הבסיסיים של החלון, יש פרמטרים נוספים, שייקבעו את מחיר העלות וההתקנה של החלון.

האם בחרתם בחלון הזזה? יש לזכור, שחלונות הזזה, יקרים יותר מחלונות הנפתחים על ידי ידיות. אך, חלונות ההזזה חוסכים חלל מיותר בחדר. עלות צירי ההזזה יקרה יותר, וההתקנה של צירי הזזה, דורשת יותר זמן עבודה.

האם בונים כיס לחלון? רוב סוגי החלונות, נפתחות לתוך החדר, או מוזזות על המסילה לכיוון הקיר. אך, ישנם סוגים מיוחדים של חלונות, אשר חופרים עבורם כיס מיוחד בתוך הקיר, והם מוזזים לתוך הקיר. עלות התקנת חלונות אלו, יקרה יותר.

סוג הפרופיל מאלומיניום- ישנם סוגים שונים של פרופילים מאלומיניום. חלקם עבים יותר, וחלקם עבים פחות. חלקם רחבים יותר, וחלקם רחבים פחות. ככל שהפרופיל יותר עבה ויותר רחב, מחירו יהיה יקר יותר. 

האם המתקין עובד עם חברת קליל אלומיניום?

אי אפשר לדבר על תחום חלונות אלומיניום, מבלי להתייחס לחלונות של קליל אלומיניום. החלונות של חברה זו, מיוצרים ברמה גבוהה מאוד. גם רמת העיצוב של החלונות גבוהה מאוד.  אולם, מכיוון שהעיצוב של חלונות שלו, שונה לפעמים מחלונות רגילים, יש לחברה רשימה של מתקינים מורשים ברחבי הארץ. ולכן, מחיר של מתקין חלונות העובד עם חברת קליל אלומיניום, יהיה יקר יותר. 

אולם, יש לזכור שלפעמים החלונות של קליל, משנים את כל עיצוב הבית. ולכן, המחיר היקר משתלם. 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות