כך הטיימר לדוד החשמל משדרג לכם את החיים!

סביר להניח כי אם היו אומרים לכם שתוכלו ליהנות ממים חמים מצריכה חשמלית מבלי לשלהם עליהם שקל, הייתם שמחים מאד. אז המציאות היא שצריכת חשמל אכן עולה כסף, ולפעמים לא מעט, אך הבשורה המשמחת באמת היא שניתן לשלוט על ההוצאות. לא מעטים אלו המעידים על כך שצריכת החשמל שלהם יצאה מכלל שליטה, בעיקר בעת שמדובר על דוד חשמל שדולק לאורך שעות. הפתרון עבורכם? התקנה של טיימר המוצמד לדוד. איך הוא משדרג לכם את החיים? בדיוק כך:

 

אין סיכוי שלא יהיו לכם מים חמים

התקנת דוד חשמל אינה התקנה שמבטיחה לכם מים חמים בכל מחיר. על מנת ליהנות מהמים החמים, עליכם לנקוט בפעולה אקטיבית של הדלקת הדוד. מה קורה בעת ששכחתם להדליק את הדוד? המים החמים פשוט לא יהיו שם. על מנת להימנע ממקרים שכאלו בהם אתם צריכים למצוא עצמכם בבוקר ללא מים חמים לרחצה או בסוף יום כאשר אין מים חמים בדוד, תוכלו לתכנן מראש את שעות ההדלקה של הדוד – כך שיהיו לכם תמיד מים חמים זמינים.

 

חשבונות חשמל מנופחים לא מגיעים אליכם

נדמה כי הרגע בחודש שהמון אנשים נרתעים וחוששים ממנו הוא הרגע בו חשבון החשמל מגיע אל תיבת הדואר. הרגע הזה של לפני פתיחת החשבון הינו רגע בו ישנה תקווה כי אולי החודש החשבון יהיה נמוך יותר. אולי תופתעו, אך בהחלט תוכלו לשלוט על גובה חשבון החשמל שלכם עם התקנה של טיימר. אנשים שמדליקים ומכבים את הדוד ידנית, נוטים להשאירו דלוק לשעות ארוכות יותר – מה שמתורגם בסופו של דבר לצריכה גבוהה יותר. הטיימר מגדיר את שעות ההפעלה והכיבוי של הדוד, כך שהצריכה נשארת קבועה ללא כל חריגות.

 

השעון המעורר לא מעיר אתכם שעה לפני

עם התקנת הטיימר הצמוד אל דוד החשמל שלכם, אינכם צריכים להיות מנוהלים על ידי הדוד. השעון המעורר שלכם יכול להיות מכוון לשעה בה אתם צריכים להתעורר, ולא לשעה שלפני על מנת להדליק את הדוד ולשוב אל המיטה. הטיימר יודע להדליק עצמו לבד על פי הגדרה אישית שלכם, מה שאומר שמים חמים בדוד יוכלו לחכות לכם גם עם חזרתכם מיום העבודה. מתי כדאי להתקין את הטיימר? כבר במעמד התקנת דוד. לא מעטים אלו הממתינים להגעתו של טכנאי לטובת תיקון דודי חשמל בכדי להתקין את הטיימר, וחבל. תיהנו מאיכות חיים נפלאה כבר עם השימוש הראשון בדוד.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות