כך תבחרו סטודיו קעקועים בתל אביב

תל אביב – יפו היא העיר התוססת, הבועטת ואיכשהו על אף גילה המופלג – גם ה"צעירה" ביותר בארץ! אתם כנראה לא תופתעו לשמוע שיש בה מעל ל – 50 מכוני קעקועים פזורים ברחבי העיר. על מנת לבחור את המקעקע האידיאלי עבורך, אנחנו היינו ממליצים להגיע העירה ולעשות סיבוב בין מכוני הקעקועים בתל אביב; כשאתם מחפשים מכון קעקועים שיתאים לכם, כדאי להחליט תחילה איזה סוג של קעקוע מעניין אתכם והאם יש סטודיו שזוהי ההתמחות שלו. במידה ומצאתם אחד כזה אל תתביישו לבקש המלצות, הן תעודת הזהות של הסטודיו ואף של המקעקע באופן אישי. עשו את סקר השוק המתבקש לפני שאתם ניגשים לעשות קעקוע – השוו בין מכוני הקעקועים בתל אביב על פי עמידה בתנאי היגיינה וסטריליות, שנות ניסיון ולבסוף גם בין המחירים המוצעים לכם.

בזכות המגוון הרב של המקעקעים וסגנונותיהם שקיים בה – אנשים רבים מגיעים מכל רחבי הארץ עד תל אביב רק בשביל להתקעקע במקום ספציפי; גם האנשים הבררנים והקפדנים ביותר יצליחו למצוא את המקעקע המתאים להם ולדרישותיהם במדויק. אל תשכחו שבסופו של דבר מדובר בהליך פרמננטי שנשאר איתך לעד (אלא אם תחליט לבצע הסרת קעקוע בלייזר) וכל אחד מתחבר לדברים שונים מן האחר; בחורה אחת יכולה להתחבר לפרפרים בעוד בחורה אחרת מתחברת לסמלים אתנים או עתיקים וכן הלאה. על כן היינו ממליצים לנסות למצוא סטודיו המעמיד בפניכם צוות מקעקעים מיומן ומקצועי שכל אחד מהם מבצע סגנון אחר – פתרון אידיאלי למתלבטים; כך לא תצטרכו להתרוצץ ברחבי תל אביב ולחפש אחר המקעקע האחד והיחיד שיודע לעבוד בסגנון מסויים; כשסטודיו מכיל ריבוי סגנונות תחת קורת גג אחת הרווח כולו שלכם – זמן, כסף וכמובן תקבלו ייעוץ מקצועי מיידי.

כך תמצאו סטודיו קעקועים בתל אביב שמתאים בדיוק לכם

כמו שכבר ציינו זאת מעלה – סיבוב קצר בין מכוני הקעקועים בתל אביב תורם רבות להכרעה היכן להתקעקע בתל אביב. אם אתם גרים בתל אביב יש לנו המלצה אישית עבורכם: אל תתקבעו למקעקע השכונתי שנמצא הכי קרוב לביתכם, הוא לא בהכרח מתאים לדרישותיכם או לכיסכם. אם הגעתם ממקום אחר בארץ (וגם אם אתם תושבי תל אביב) – אל תבחרו סטודיו מסויים רק בגלל המיקום שלו, התמקדו ברמת ההיגיינה והסטריליות במכון, מקצועיות המקעקעים והתאמת סגנונם לסגנונכם.

אם גם אתם עומדים בפני ההחלטה היכן להתקעקע ומה – אנחנו מקווים שעזרנו מעט. אנחנו יודעים שתל אביב עשויה לבלבל מעט, במיוחד את מי שמגיע להתקעקע בפעם הראשונה ואין לו מושג מהיכן להתחיל ואיך; בקשו המלצות מחברים שהתקעקעו בתל אביב בעבר, עשו בעצמם סיבוב פיזי בין המכונים השונים והרגישו את האנרגיות של המקום, אם אתם מתחברים או לא מתחברים, השווה מחירים וכו'. נניח שאתם לא מכירים אף אחד שהתקעקע בתל אביב (אנחנו בספק) – אתם תמיד יכולים לפנות לאנטרנט, אנחנו בטוחים שהוא יוכל לעזור אפילו במקצת; תשאירו הודעה בפורום או אתר קעקועים/מקעקעים, אפילו אנונימית ותוך זמן קצר תקבלו מענה לשאלתכם.

 

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות