כל היתרונות בשיש דקטון

דקטון אופטימל

שיש דקטון הוא חומר מלאכותי חזק בעל מראה יוקרתי המיוצר מתערובת של חומרים מינרליים שונים. הדקטון עמיד בפני חום וקור בטמפרטורות קיצוניות, ובפני שריטות וסדקים.

לכן אין צורך לחשוש כאשר מעוניינים להניח עליו סיר חם או לחילופין-להוציא חומר גלם מסוים מהקפאה (בשר, ירקות וכו') ולהניח על השיש. כמו כן אין צורך לחשוש בזמן העבודה שמא המשטח יינזק מסכינים וכלי עבודה אחרים.

בנוסף, הדקטון אינו דוהה ואינו משנה גוון ולכן בזמן שמתכננים מטבח בהחלט ניתן לתכנן מיקום של חלון באזור השיש. שיש דקטון גם עמיד בפני כתמים עקשניים שבדרך כלל מכתימים משטחי שיש, כמו חלודה, יין, קפה ותבלינים, ואינו ניזוק מחומרי ניקוי חזקים וכימיקלים כמו אקונומיקה ומסירי שומנים. בנוסף לכל זאת, שיש דקטון נחשב לחומר זול יחסית ולכן השימוש בו הפך נפוץ יותר ויותר בשנים האחרונות.

בזכות כל היתרונות שמנינו לעיל ויתרונות נוספים, הדקטון מתאים כמו כפפה ליד למשטחי עבודה במטבחים פרטיים ומוסדיים, ואף מטבחי חוץ, וכן בחדרי אמבט.

לכן, כאשר מתכננים שיפוץ, שדרוג או עיצוב מחדש, בהחלט נכון לקחת בחשבון את השימוש בשיש דקטון.

בחברת אופטימל תוכלו לקבל ייעוץ מקיף וכן הערכת מחיר למשטח שיש דקטון והתקנתו. חברת אופטימל מתמחה בעבודות נגרות מורכבות בשילוב שיש דקטון למעלה מ 35 שנה.

אופטימל דקטון

כתיבת תגובה

תפריט נגישות