כל מה שצריך לדעת לפני שמזמינים חברת הובלות

עוברים דירה? בשעה טובה. ובכן, לפני שמברכים חשוב לעמוד במשימה הכמעט אחרונה והחשובה מכל- העברת הציוד שלכן מהדירה הישנה אל הדירה החדשה. איך עושים את זה? התשובה היא חברת הובלות. רבות דובר על אודות חברות ההובלה השונות, עלך השרות, על האמינות על המחירים ועוד. לא בכדי הפכו סיורי הובלת התכולה לסיפורים מסמרי שיער בדרך לדירה החדשה. לא חסרים סיפורים על חברות הובלה ששברו או הזיקו לתכולה, שדרשו תשלומים שונים במפתיע ברגע האחרון, שלא הגיעו בזמן ומה לא.

כמו כל נותן שירות

כמו כל נותני השירותים, גם חברת הובלות יכולה להיות מקצועית ואיכותית ויכולה להיות גם פחות. כדי למצוא חברת הובלות טובה כדאי להקפיד על כמה כללים. הכלל הראשון הוא כמו תמיד- המלצות. אין כמו המלצה שקיבלתם מחבר קרוב על אודות נותן שירות כזה או אחר. הדבר נכון לגבי אינסטלטור וכמובן גם לגבי חברת הובלות.

המלצות בעירבון מוגבל

עם זאת, יש להסתייג ולומר כי כדאי לוודא שאתם מקבלים המלצה מחבר קרוב ואמין. יש אנשים שללא כוונה רעה נוהגים להאדיר ולהימנע מאזכור תקלות שנקרו בדרכם, או להיפך אנשים שנוטים לראות את השלילי בכל דבר. הקפידו לקבל המלצה מאדם שאתם סומכים על שיקול דעתו ואמינותו. בהתאם לכך, גם אם קיבלתם המלצה חמה על חברת הובלות, כצרכנים אינכם פתורים מביצוע בדיקות נוספות לוודא שאתם עובדים עם חברת הובלות טובה.

גודלה של חברת הובלות

יש לבדוק האם מדובר בחברת הובלות גדולה או קטנה- חברה גדולה בדרך כלל תהיה אמינה יותר ומקצועית יותר ולכן כדאי לבחור בה גם אם מדובר במעט תכולה. בחברה גדולה גדלים גם הסיכויים לקבל שירות אמין, לקבל עובדים מקצועיים, להיותה מבוטחת כחוק ושתהיה לכם אוזן קשבת לכל דבר ועניין. תוכלו להסתייע בדפי זהב או בפורומים ולקבל בהם המלצות של גולשים.

ביטוח

חשוב לבדוק האם החברה מבוטחת כחוק. לא מספיק לשאול בעל פה. לצערנו רבים מפרסמים את עצמם כחברת הובלות בעלת ביטוח מלא בשעה שאין ברשותם כזה ביטוח ולכן יש לדרוש מסמכים שמעידים על קיומו של ביטוח מלא ותקף. חשוב לחתום על זיכרון דברים עם חברת ההובלות. אי הסכמה לחתום על מסמך כזה מעידה לא רק על אי נכונות לשאת בתוצאות העבודה, אלא גם על כך שהמוביל אינו בטוח באיכות השירות שלו.

הצעת המחיר

חשוב ביותר לבדוק את הצעת המחיר ולוודא שהיא תואמת את כמות העבודה. כדאי להזמין את חברת ההובלה לבדוק את היקף העבודה לפני ההובלה עצמה כדי להימנע מהפתעות ביום המעבר.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות