יא חביבי: כל הסיבות לגור בעיר שלא נחה לרגע

למגורים בתל אביב יש לא מעט יתרונות שהופכות אותה לאחת הערים הטובות בעולם. לפניכם חמש סיבות עיקריות לגור בעיר שלא נחה לרגע – תל אביב

עומר רגב

אין ספק, יש כל כך הרבה סיבות טובות לגור בתל אביב: חופש, ים, מרכז קולינארי אנין לצד אוכל רחוב מגוון, חדש וישן, קבלה וידידותיות, ים כבר אמרנו? ולא רק אנחנו חושבים כך – מחירי הנדל"ן בתקופה האחרונה, ואפילו בזמן התפרצות מגפת הקורונה, רק ממשיכים לעלות ובהתאמה – גם הביקוש לדירות למכירה בתל אביב אשר ידועות בתשואתן הנאה. עם הזמן, אפילו בעיות החניה בעיר פחות ופחות מטרידות את תושביה – זאת בשל האפשרות למצוא כמעט בכל פינה מגוון אלטרנטיבות כמו אוטו תל או תל אופן שיביאו אותנו בבטחה ובקלות למקום חפצנו. אז שאלתם, למה כדאי לגור בתל אביב? בואו נצלול לתשובות

תחבורה – לא, זו לא בדיחה

העולם כולו עובר לתחבורה אלטרנטיבית שאינה מזהמת. מרכזי ערים גדולות בכל רחבי העולם סוגרות את שעריהן בפני רכבים סטנדרטיים. להבדיל, תל אביב לא מצטיינת בכבישים ריקים או בריבוי מקומות חנייה, אולם דווקא מה שנדמה כחסרון הוא יתרון עבור תושבי העיר עצמה.

ישנו מגוון רחב של אפשרויות שיעזרו לנו להתנייד בקלות ברחבי העיר:

  • חברת תל אופן משכירה אופניים במחירים שווים לכל כיס
  • אוטו תל מאפשרת להשכיר רכב בדיוק עד המקום שאליו אתם צריכים להגיע
  • מוניות יש בשפע ובכל מקום

אמנם התחבורה הציבורית בסופי שבוע עוד לא מושלמת ויש המון מה לשפר בעניין זה, אך עם זאת, עדיין ניתן למצוא מוניות שירות פעילות וגם קווי תחבורה עירוניים לשבתות וחגים – ואפילו ללא עלות. תל אביב אינה עיר גדולה במיוחד, אם תבחרו להתגורר בדירה קטנה בדרום העיר או לחילופין, בדירת יוקרה שנמצאת מעבר לנהר הירקון – עדיין מקומות רבים יהיו נגישים עבורכם, בהליכה או בנסיעה קצרה בעזרת אחד ממכשירי התחבורה הדו גלגליים הזמינים להשכרה ברחבי העיר.

ים, יא חביבי, הים

החופים של העיר תל אביב מטופחים ומושקעים. כמו כן, הטיילת אשר פרוסה מצפונה ועד דרומה של העיר, מספקת שלל אפשרויות בילוי החל מנסיעת אופניים, ריצה, טיול לאור שקיעה ועד לבילוי בוקר עם עגלת הילדים. בנוסף, לאורך הטיילת תוכלו למצוא נקודות עצירה מעניינות שינעימו את זמנכם – ברים המציעים מיצים טבעיים, פיצוציות, ספסלים מוצלים או משטחי דשא וגנים עם משחקיות לילדים.

בגלל הקולינריה

תל אביב נחשבת לאחד ממרכזי הקולינריה המובילים בעולם גם בטיב וגם במגוון סוגי המאכלים שהיא מציעה. החל משלל דוכני שוק ועד מיטב מסעדות השף היוקרתיות. הקולינריה התל אביבית מציעה אפשרויות לאכלנים מסוגים שונים: חוגגי הבריאות יתענגו על מאכלים מזרח תיכוניים שנחשבים היום כאחד מסוגי המטבחים היותר בריאים בעולם. טבעוניים וצמחונים ימצאו כאן גן עדן עשיר במיוחד עבורם. בדוכני השוק תמצאו בקלות טורטיות מקסיקניות, אראפות קובניות, המבורגרים אמריקאים, פיצות איטלקיות, ואפילו באן ממזרח אסיה. ואם זה לא מספיק, אז גם השפעות העולים שהגיעו ארצה ניכרות: קובה עיראקי, צ'יבורקי בוכרי, קוסקוס או בכלל רגל קרושה שהגיעה אלינו ממזרח אירופה? רק תבחרו.

בגלל החופש

ישראל היא מדינה שלא תמיד קל להיחשב בה כ"שונה", לעומת זאת, תל אביב היא דווקא בועה של קבלה. בעיר הזאת, תוכלו להיות בדיוק מי שאתם רוצים להיות, ומתי שאתם רוצים להיות. אם אתם חיות לילה למשל, תמיד תוכלו למצוא פיצוציה שפתוחה עד השעות הקטנות או בר שיגיש לכם בירה קרה גם לקראת זריחת השמש. אם מה שאתם מחפשים זה דווקא תרבות – תציע לכם תל אביב שלל מוזיאונים משובחים, גלריות, הופעות רחוב ומגוון חנויות ספרים יד שניה. אם אתם דווקא אנשי בוקר, כמעט בכל שכונה תוכלו להנות מבית קפה מזמין שניתן לשבת בו בנוחות עם הלפטופ מספר שעות וללא הפרעה. שורה תחתונה, לא משנה מהו סגנון החיים שלכם וכיצד תבחרו לחיות, תל אביב תדע לספק לכם בדיוק את מה שאת צריכים בכל שעות היממה.

בגלל השכנים

תושבי תל אביב הם עם ידידותי במיוחד. אפשר לפתוח בשיחה כמעט עם כל אחד וכמעט בכל סיטואציה אפשרית. אנשים שמחים לבוא לעזרה, לדבר ולבלות יחד. לצד בניני היוקרה והפרויקטים הגדולים של מגדלי המגורים, עדיין אנשים מתנהלים ככפר קטן. ולא רק בין אחד לשני – תל אביב נחשבת כיום לאחת מהערים הידידותיות ביותר לבעלי חיים וכלבים בעולם כולו.

בסופו של דבר, תל אביב היא עיר ללא הפסקה – דינמית, ליברלית, מתפתחת וצעירה שמתאימה ומקבלת כמעט כל מי שרק רוצה לחיות בה. אי לכך, הביקוש לדירות בעיר רק עולה משנה לשנה, מה שמוביל לפרויקטים חדשים שמציעים שלל דירות למכירה בצפון תל אביב או בדרום העיר, והכי חשוב – במרחק הליכה מריכוז מקומות בילוי שונים ומגוונים שיאפשרו לכם אם תרצו, ליהנות 24 שעות ביממה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות