לגזור ולשמור: 5 הטיפים שיעזרו לכם להצליח באימוני הכושר

1. אתם רוצים, לא מוכרחים

בכדי להצליח באימון הגופני שלכם חשוב להגיע להבנה כי איש אינו מכריח אתכם להתאמן, אלא בחרתם להתאמן. למעשה, היכולת להניע את גופכם ולהזין אותו בדלק הכל כך חיוני לו היא זכות גדולה! מאמן כושר אישי איתו תתאמנו לא יפסיק להזכיר לכם עד כמה אתם מבורכים ועד כמה הגוף שלכם אסיר תודה. המכונה הזו שנקראת הגוף שלכם, היא בעצם אתם – טפחו אותה!

 

2. זוכרים את המטרה שלכם?

אחד הטיפים החשובים ביותר לשמירת המוטיבציה הוא להזכיר לעצמכם מה הביא אתכם להתאמן. בעוד ישנם המתאמנים שעושים זאת בכדי ליהנות מאורח חיים בריא, ישנם גם המתאמנים שמגיעים עם מטרה ברורה בדמות שריפת שומנים או חיזוק הגוף. אל תשכחו לרגע מה הביא אתכם להתאמן עם מאמן כושר אישי. תזכורת יום יומית לא תאפשר לכם לנוח, לעגל פינות או לוותר – אלא להמשיך להתאמן!

 

3. אתם לא משלמים כסף לשווא

ההשקעה שלכם באימוני הכושר לא באה לידי ביטוי רק במאמץ הגופני שלכם ובהקדשת הזמן, אלא גם בהשקעה הכספית שלכם. בחרתם ללכת על אימונים איכותיים עם מאמן כושר אישי ולשלם ממיטב כספכם? עשו הכל על מנת שההשקעה הכספית שלכם תבוא לידי ביטוי בתוצאות שרציתם לראות על גופכם.

 

4. מטרת העל: בריאות

עוד הרבה לפני שתשוויצו בחוף הים עם הריבועים ועוד הרבה לפני שתצליחי להיכנס אל השמלה מגיל 25, המטרה הברורה של האימונים היא להעניק בריאות. עד שלא מתחילים להתאמן לא מבינים עד כמה הנפש והגוף זקוקים לדלק הזה – לדינמיות ולתנועה. זכרו תמיד כי הפעילות הגופנית מזמנת לכם בריאות – כך תוכלו להתמיד לאורך זמן.

 

5. משתפים את המאמן בכל

מאמן כושר שאיתו בחרתם להתאמן הוא מאמן גופני ומנטלי גם יחד. שתפו את המאמן שלכם בכל אשר על לבכם: אתם מרגישים כי הגיע הזמן לשנות את תכנית האימונים, אתם מוצאים את עצמכם בנקודת שבירה או שאתם רוצים להעתיק את האימונים לחלל תחת כיפת השמיים? המאמן האישי שלכם זמין לכם בזמינות גבוהה גם באימון וגם לאחריו.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות