אז חשבתם שאתם יודעים הכל על טבעות האירוסין?

ענף טבעות האירוסין יודע לא מעט מיתוסים ואגדות אורבניות. לכאורה, טבעת האירוסין היא טבעת שמעניק הגבר לאישה ביום המאושר בחייה. בפועל? טבעות האירוסין מגלמות בתוכן יותר מזה:

 

1 .בימינו, גם נשים מציעות נישואין

אז מי אמר שרק גברים מציעים נישואין? כיום, לא מעט נשים הן אלו שעושות את הצעד המשמעותי בדרך אל החיים המשותפים. אם פעם הצעת הנישואין הייתה נתפסת כהצעה מאד גברית, הנשים של שנת 2017 מגיעות אל חנויות התכשיטים, מתבוננות בקטלוגים של טבעות אירוסין מיוחדות ולבסוף גם רוכשות אחת – בשביל הגבר שלהן.

 

2. טבעת אירוסין מעניקים גם בפרק ב'

לא תמיד סיפורי האהבה מצליחים, כך שישנם לא מעטים שבוחרים לסיים את פרק א' שלהם. ההחלטה לסיים את פרק א' בלא מעט מקרים מתגלה כהחלטה נבונה – החלטה שבזכותה אנשים מוצאים את האהבה האמיתית שלהם. כך, מתרחשות להן הצעות נישואין בפעם השנייה וגם בפעם זו מעניקים טבעת אירוסין.

 

3. החתן לחתן שם טבעת

למרות שהנישואים החד מיניים טרם אושרו בישראל, המון זוגות חד מיניים בוחרים לממש את אהבתם ולהתחתן במסיבת חתונה גדולה. על מנת ליהנות מהטקס הרומנטי והאוהב, בני הזוג מעניקים טבעת בהצעה. ישנם גברים שרוכשים טבעות אירוסין מעוצבות לגבר שלהם, ונשים שרוכשות טבעות לנשים שלהן.

 

4. כן, גם ישנן טבעות זולות

אחד המיתוסים שהגיע הזמן לנפץ הוא בדבר עלות הטבעות. ההילה סביב הטבעות היא הילה של טבעות יקרות שעל מנת לרכוש אותן צריך הון רב. בפועל, חנויות התכשיטים מציעות גם קטלוגים של טבעות זולות יותר המאפשרות לכל הגברים ולכל הנשים שבוחרים להציע נישואין, לעשות זאת בלי כל קשר למצבם הכלכלי או לתקציב שהם רוצים לעמוד בו. אז כן, גם ישנן טבעות במחירים זולים.

 

5. יהלום? אופציה בלבד

האם טבעת האירוסין חייבת להיות משובצת ביהלום? לא. היהלום הוא שדרוג המייצר נראות מרהיבה, נוצצת וייחודית המתאימה להצעת הנישואין. יחד עם זאת, לא כל הנשים אוהבות יהלומים ותכשיטים מעוצבים מדי, כך שלא מדובר על אלמנט המוגדר כ"חובה". עם יהלום או בלי יהלום – האהבה הגדולה שלכם היא היהלום האמיתי.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות