לקחת את המטבח בקלות עם מתכון מהיר וקל להכנה

המטבח מפחיד אתכם? תוכניות הבישול עושות לכם חשק לאכול אבל לפחד פחד מתמיד מלחמם את התנור או להפעיל את המיקסר? קחו אוויר, שתו כוס מים. המטבח לא צריך להיות מקום מאיים למי שיש לו שתי ידיים שמאליות. למרות הפחד שלכם והניסיון הקצר והמר שלכם בבישול או אפיה, תמיד תוכלו לפתוח דף חדש ולהתחיל ברגל (ויד) ימין עם מתכון קל להכנה וטעים.

המתכון המוצג כאן הוא מתכון פשוט להכנת ספגטי עם רוטב. המתכון מהיר מכמה סיבות: הן משום שבישול החומרים מתבצע מהר, שלא כמו בבישול אורז המצריך זמן רב והמתנה של שעה ומעלה ברבים מן המקרים. סיבה נוספת היא שכמעט ואין הגבלות כמותיות של חומרים, ולמעשה כל חומרי הגלם שישנם הם הכמות הרצויה למתכון. במתכון זה נלמד לבשל ספגטי ברוטב עגבניות. להלן המצרכים הנדרשים:

1 חבילה גלילית סטנדרטית של ספגטי דקים.

רוטב עגבניות, או 6-8 עגבניות חיות.

שמן קנולה

תבלינים לפי רעות עיניכם.

הכנת הספגטי

מכניסים את כל תכולת הספגטי לסיר ריק וממלאים אותו במים. מרתיחים את המים, ובודקים את מוכנות הספגטי לאחר 20 דקות של בישול בגז בינוני. במידה והספגטי קשים הם עדיים לא עשויים, במידה והספגטי נמרחים כמו מסטיק זה אומר שביצעתם בישול יתר. חשוב שרמת הקושחה שלהם תהיה רכה אך שלמה, ולא נמרחת. כאשר הספגטי מוכנים יש לסנן מהם את המים החמים באמצעות מסננת ולהתחיל להכין את הרוטב.

הכנת הרוטב

חותכים כ- 6 עגבניות חיות לחתיכות מעט יותר גדולות מאלו של סלט, ומחממים על סיר או מחבת עם 3 כפות שמן במטרה להמיסן. לחילופין, ניתן לשפוך לאותה מחבת רוטב עגבניות גולמי ולהשתמש בעגבניות חתוכות דק כתוסף. חשוב להוסיף לבליל כל תוסף טעם שמוצא חן בעיניכם: שום, שמיר, בצל, פלפל חריף, מלח, ועוד. מערבבים זאת מעל לקדרה הרותחת. יש ללבוש כפפת בישול עבה מבד ולהשתמש בכף ערבוב. לאחר שהבחנתם שהמוצרים הפיזיים שהונחו מעל לרוטב נמסו, ונעשו חלק מהבליל, התקבלה תערובת אחידה וזה סימן שהרוטב מוכן. זה אמור לקחת 20-30 דקות בממוצע מרגע הדלקת הקדרה של הרוטב.

התוצר הסופי – חיבור הספגטי עם הרוטב

מורידים את הרוטב מהאש, ונוטלים את סיר הספגטי שהספיק להתקרר מאז עזבנו אותו בפעם האחרונה. שופכים בזהירות את הרוטב הרותח לתוך סיר הספגטי הקר. יש להיעזר ב 1-2 כפות ערבוב ללא מגע יד אדם בתוך הסיר, ולערבב את הספגטי עד שהם מקבלים צבע אדום-כתום כמקובל בדרך כלל. יש להמתין כ- 10 דקות לפחות עד לספיגת כל הרוטב בספגטי, ולהגיש.

טעים ופשוט, לא להאמין!
טעים ופשוט, לא להאמין!

ואם אתם מרגישים קצת יותר ביטחון במטבח, אתם יכולים לעבור לשלב הבא – לנסות מתכונים קצת יותר מורכבים ממאגר המתכונים של סוגת. הקליקו ותהנו, בתיאבון!

כתיבת תגובה

תפריט נגישות