מבחר טיסות מוזלות

יעדי תיירות מועדפים על-ידי שוכני ארץ ישראל? ובכן, התשובה לשאלה זו עשויה להשתנות מדי חודש בחודשו ואכן – היא תלויה בעיקר בזמן ובעונה בהם היא נשאלת.

בימים עברו ישראלים התמקדו ביעדים קלאסיים ולא חרגו מהגבולות הגיאוגרפיים שהציבו לעצמם המשך השנים. יעדים כדוגמת פריז, לונדון, רומא וברצלונה כבשו את ליבם של אזרחים ישראלים רבים מספור, שעד היום שומרים להם אמונים ונוהגים לשוב ולבקר בהם, הרבה יותר מפעם אחת בחיים.

לקראות סוף המילניום הקודם, קהל המטיילים הישראלי החל להיפתח ליעדים שהיו פחות פופולאריים עד אז – כגון ארצות אמריקה הצפונית והדרומית. עם הזמן, החלו טיפין-טיפין של ישראלים לצאת לטיולים ארוכי-טווח לארצות המזרח וגם למדינות אפריקה. עם נפילת מסך הברזל של האימפריה הסובייטית לשעבר, החלו רבים מתושבי ישראל לנהור בהמוניהם למדינות מזרח אירופה, ליעדים כדוגמת בודפשט, בוקרשט, סלובניה וסלובקיה.

עם כל האמור לעיל, יעד אחד הפך בשנים האחרונות לפופולארי במיוחד בקרב אוהבי הנופשים הקצרים – ברלין, בירת גרמניה המאוחדת. רבים הם הישראלים התרים אחר טיסות זולות לברלין, כיוון שזו מהווה עיר בירה קוסמופוליטית חמה, מחבקת, נוחה ונעימה ועם זאת ייחודית ומאפשרת מעוף ויצירתיות לאלו המגיעים לבקר בה – תכונות מעניינות הגורמות לרבים מהמבקרים לשוב לעיר זו, אך הפעם – לטווח ארוך יותר.

UP זו הדרך

בימינו, קל יחסית למצוא טיסות זולות לאירופה; UP היא אחת האפשרויות לביצוע קל ומהיר. טיסות לבודפשט למשל, בירת הונגריה, פופולאריות מתמיד. זוהי מדינה קרובה לישראל (באופן יחסי, מן הסתם). זהו יעד זול,  המציע אתרי ביקור ואטרקציות הנמצאות במקום אחד, דבר שאינו מצריך נסיעות רבות ממקום אחד למשנהו. בבודפשט תיהנו ממסעדות מעולות, מאפים הונגריים ממכרים, חיי לילה ותרבות עשירים ומראה נפוץ של הונגרים משופמים.

אלו התרים אחר טיסות זולות לבודפשט – דעו כי עיר זו מורכבת למעשה משתי ערים – בודה ופשט. איזור פשט הוא המסחרי יותר מבין שני החלקים, ומתאים לקניות, על-ידי תיירים חובבים קניות. בודה מכילה חנויות של מותגי יוקרה, אם בהם אתם חפצים, זאת בנוסף לאתרים תיירותיים שבודפשט מציעה למבקריה.

סיור קצר ב-UP יחשוף בפניכם לא רק טיסות מוזלות לבודפשט, אלא גם ליעדים אחרים ואולי כאלו שבכלל לא חשבתם להגיע אליהם. האם אתם ספונטניים? זה הזמן שלכם לבחור יעד ספונטני ומוזל, מתוך מבחר היעדים ב-UP. איזה תענוג ואיזה כיף לחיות בימים כאלו, בהם אפשרויות רבות כל-כך של טיולים מסביב לעולם מוצעים לכם בהינף לחיצת על מקש האנטר. זהו תקדים לכל תקופה אחרת על פני כדור הארץ היקר שלנו.

התנופה הטכנולוגית המואצת של ימינו, הביאה לנגישות עצומה למידע, כך שחברות גדולות רבות כבר לא יכולות להציג עצמן בתור היחידות שמוכרות מוצר מסוים. הנגישות התקדימית למידע גלובאלי, הוא אחד הגורמים לירידה דרסטית במחירים של כרטיסי טיסה. בקרו באתר של UP כדי להבין במה מדובר.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות