מגפי רכיבה לאופנועים – ככה תבחרו נכון

הרכיבה היא אמנם חוויה מהנה במיוחד, אבל אין ספק שהיא גם מחייבת היערכות נכונה והגנה מלאה על הגוף. הרגליים בהחלט זקוקות להגנה אופטימלית, ועם מגפי הרכיבה הנכונים תוכלו להעניק להן מעטפת טובה ואיכותית במקרה של נפילה. רגע לפני שאתם מתחדשים במגפיים חדשים, יש כמה נקודות שכדאי לתת עליהן את הדעת.

1 – איפה אתם רוכבים?

לפני שאתם מזמינים מגפי רכיבה חדשים, הגדירו באופן ברור מה המטרה שלכם ואיפה אתם מתכננים לרכב. מגפי רכיבה המיועדים לשטח הם לרוב מאסיביים יותר ממגפיים המיועדים לרכיבת כביש, והם שם כדי לגונן על הרגליים מפני פציעות משמעותיות. מגפי רכיבה לכביש גם הם מספקים שכבת הגנה, כמובן, בעיקר על הקרסול והשוק, ובפרט מפני פגיעות כמו נקעים או שברים.

2 – מתי אתם רוכבים?

אמנם אין צורך להזכיר, אבל בבחירת מגפי רכיבה חדשים כדאי לזכור בכל זאת שישראל היא מדינה חמה (בלשון המעטה). בהתאם רצוי להצטייד במגפיים נוחים עם אוורור מקסימלי, כדי להימנע מחימום של הרגליים באקלים הישראלי. סביר להניח שדווקא בעונות החמות תמצאו את עצמכם יותר על האופנוע, ולכן מומלץ להעניק תשומת לב רבה לאיכות המגפיים ולהתאמה שלהם לעונה הלוהטת.

3 – אילו מגפיים איכותיים יותר?

נושא האיכות ללא ספק הנושא המרכזי והחשוב מכולם. מגפיים איכותיים יעשו את העבודה כמו שצריך: הם יעטפו את הרגליים היטב, הם עשויים מחומרי גלם מצוינים והם ישרתו אתכם נאמנה לאורך זמן. למשל, מותגים איטלקיים יוקרתיים כמו stylmartin או w2 מייצרים מגפיים נוחים להפליא, עם בטנה נושמת, עמידות בפני חום ואף סוליה ייחודית למניעת החלקה, ואלה רק כמה דוגמאות כמובן.

4 – אילו מגפיים יפים ביותר?

לבסוף, אי אפשר שלא להזכיר את עניין הסטייל. נכון, סוגיות של איכות ובטיחות חשובות הרבה יותר, אבל גם על המראה החיצוני אפשר ורצוי להתעכב. לפני שאתם בוחרים מגפיים חדשים לכביש או לשטח, השוו בין הדגמים השונים ושימו לב לשילוב המדויק בין איכות, נוחות וכן, גם סטייל. זהו השילוב שיבטיח לכם רכיבה בטוחה ונעימה באמת.

רשת אופנוסנטר מציעה לקהל רוכבי האופנועים מבחר מגפי רכיבה מבית STYLMARTIN, W2, KENNY  ועוד. צוות יועצי השירות שלנו עומדים לשירותכם עם חיוך ומידע עד לקבלת החלטה נכונה בעת רכישתכם.

אתם מוזמנים להתנסות, התקשרו אלינו לטלפון מספר: 0549793930 או בקרו באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://ofnocenter.co.il/.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות