מדוע חימום תת רצפתי עוזר לחסוך בחשמל

ראשית, נסביר בדיוק כיצד עובדת מערכת חימום תת רצפתי ומהם יתרונותיה הבולטים

בכל בית מודרני שמעוניין לשמור על רמת חיים איכותית בכל חודשי השנה, ישנו צורך מהותי לתכנן את מערכת החימום הביתית על הצד הטוב ביותר. למעשה, יש מי שיגיד שכאשר שומרים על הבית חמים ונעים גם בימים הקרים והגשומים ביותר – אנחנו למעשה שומרים על הבית במצבו הביתי, במצב שבו הוא צריך להיות. האפשרויות בתחום החימום הן לא מועטות, וחשוב לבחור באפשרות החימום האיכותית ביותר מכל בחינה – וכעת כדאי להכיר את המערכת האיכותית ביותר מכמעט כל בחינה, שהיא החימום התת רצפתי. חימום תת רצפתי מותקן מתחת לרצפת הבית, כפי שניתן להבין, והוא מבוסס על גוף חימום חזק הפועל בחשמל או בהסקה של חומר דלק כזה או אחר, כך שהוא מחמם בתורו מים הזורמים בתוך מערכת צינורות המונחת תחת לרצפה. מערכת הצינורות יוצרת השראה של החום כלפי מעלה, עד שהוא יוצא מאריחי הריצוף המותקנים מתחת לחדר ויוצר בחדר כולו חימום רציף, אחיד, נעים וטבעי.

כיצד עוזר חימום תת רצפתי לחיסכון בחשמל בבית שלכם? כיצד הדבר מתבטא?

  • איך זה חסכוני? חשוב להגיד כבר בשלב זה שהתקנה של מערכת חימום תת רצפתי היא התקנה יקרה יותר מכל אלטרנטיבה אחרת בתחום החימום הביתי. עם זאת, הטענה שלנו היא פשוטה – בהשקעה לטווח הארוך, החימום התת רצפתי הוא אופציית החימום החסכונית ביותר. הסיבה לכך היא שמערכת החימום התת רצפתית מבוססת על חום שיוצא מצינורות מים ולא מגוף חימום בפני עצמו – משמע גוף החימום, גם אם הוא חשמלי, מבזבז הרבה פחות חשמל מגופי חימום כמו מזגנים ומפזרי חום. לאחר הדלקת החימום התת רצפתי לוקח מספר דקות עד שהוא מחמם את הצינורות כולם – ואז את החום הנעים כולם מרגישים עד מהרה, כשהוא רק שומר על החום.
  • כיצד הדבר מתבטא? את החיסכון שמקנה לכם חימום תת רצפתי אתם תראו באחת ההוצאות החודשיות הגדולות והמוכרות עד כאב בחיים של כל אחד ואחד מאתנו – חשבון החשמל. חשבון החשמל יכול להגיע בימי חורף, בהם יש צורך לא רק בגופי חימום אלא גם בדודי חשמל, מייבשי כביסה וכדומה – למאות רבות של שקלים בכל חודש. באמצעות החימום התת רצפתי ניתן יהיה לחסוך חלק ניכר מהסכום החודשי הזה, וזהו חיסכון שלא יסולא בפז.

השקעה במערכת חימום תת רצפתי היא השקעה שמוכיחה את עצמה כאיכותית ביותר לאורך שנים

מערכות חימום תת רצפתי הן מערכות שלמעט מחיר ההתקנה הגבוה שלהן, יש להן כמעט רק יתרונות. החימום האיכותי והאחיד, החום הטבעי והנעים וכמובן שגם החסכוניות שלהן בחשמל – כולם הופכים אותן לאפשרות מובילה חשוב לשקול כשאתם מתכננים את מערכת החימום בבית שלכם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות