מדוע כדאי לחגוג את החתונה עם גן אירועים במרכז

כל יום בו אתם אוהבים זה את זו הוא יום האהבה! יחד עם זאת, ישנם תאריכים לועזיים ועבריים המוקדשים לכוח החזק ביותר בעולם: האהבה. אתם כבר בסטטוס מאורסים וחושבים על תאריך בעל משמעות לחגוג בו את אירוע החתונה עם גן אירועים במרכז? תאריכים מיוחדים יכולים להיות יום השנה שלכם, יום הולדת של אחד מכם או פשוט יום האהבה! ישנם לא מעט יתרונות לחגיגת אירוע במועד שכזה, והנה הם לפניכם:

 

יום האהבה שלכם ושל כל האורחים

כל הזוגות המוזמנים אל אירוע האהבה שלכם הם זוגות שמציינים את היום המיוחד הזה בכל שנה מחדש. כפי שגם אתם יודעים, בכל שנה מחדש גם עולה השאלה איך לחגוג את יום האהבה. כשאתם מזמינים את האורחים שלכם אל גן אירועים במרכז לחגוג אהבה ביום האהבה, אתם למעשה נותנים להם מענה על בילוי ליום מיוחד זה. נסו לדמיין את כוחה של האהבה ב"נוישן" באירוע שכזה: אהבה גדולה שנחגגת במועד מיוחד וסימבולי!

 

התאריך הסימבולי ביותר לחגוג אהבה

מתוך 365 ימים הנמצאים על לוח השנה אתם צריכים לבחור יום אחד בלבד. אכן, מדובר על משימה לא כל כך פשוטה, בעיקר כשמדובר על אירוע חתונה שאתם רוצים לדייק בו בכל אלמנט ובכל פרמטר. אחת הדרכים שלכם לבחור את תאריך האירוע היא עם חיפוש אחר תאריך בעל משמעות. מה הוא אירוע החתונה אם לא אירוע המגלם בתוכו אהבה, רומנטיקה, נאמנות וזכייה הדדית שלכם אחד בשניה? לכדו את כל האורחים שלכם ב"ונישן" לחגיגת אהבה כנה וטהורה. אם יש מועד מיוחד לחגוג בו הרי שהוא יום האהבה העברי או הלועזי על פי בחירתכם.

 

הזדמנות לאירוע קונספט ייחודי

המון זוגות שרוצים לחגוג עם "ונישן" – גן אירועים במרכז, גם רוצים להפוך אותו לאירוע מיוחד יותר, מרגש יותר ומפתיע יותר. אירועי הקונספט הם אירועים המבוססים על קונספט נבחר שיכול להיות מעולמות תוכן שונים: תיאטרון, קולנוע, ספורט, מוסיקה, קולינאריה ועוד. בעוד ישנם הזוגות שמחפשים אחר קונספט מקורי לחגוג איתו, אתם יכולים ללכת על קלאסיקה על זמנית שלעולם לא יורדת מגדולתה: אהבה! ביום האהבה שלכם תוכלו לחגוג אירוע קונספט שהבסיס שלו הוא פשוט אהבה. מגוון האפשרויות לעיצוב הינו אינסופי ויכול להיות בחירה בצבע האדום המזוהה עם אהבה, בלונים בצורת לבבות שיופרחו בחופה או מזכרות שתעניקו לאורחים בסוף האירוע הממותגות אהבה.

 

חוגגים במועד מיוחד ובעלות מיוחדת

כאמור, אירועי האהבה מצויינים במועדים שונים על פי מסורות, תרבויות ולוחות שנה שונים. הדוגמא הקלאסית היא כמובן הוולנטייניז דיי הנחגג בפברואר – חודש שהינו חלק מאירועי החורף. המשמעות היא שאתם יכולים לחגוג במועד מיוחד ונחשק על ידי המון זוגות, תוך שאתם זוכים לעלות נוחה מאד לאירוע. גן אירועים במרכז כדוגמת "ונישן" הוא גן המוכר בזכות הסטנדרט הגבוה של האירוח והשירות, וכעת גם אתם יכולים לארח בו את יום האהבה שלכם! נצלו את ההזדמנות לחגוג חתונה חורפית, רומנטית והכי אוהבת שאפשר! בכל מועד שלא תחגגו תציף אתכם אהבה גדולה – נסו רק לדמיין כמה אהבה תקיף אתכם ביום שכזה…

כתיבת תגובה

תפריט נגישות