מהו מענה אנושי

מענה אנושי הוא שירות טלפוני אשר מתאים במיוחד לאנשי עסקים ולחברות עסקיות קטנות וגדולות, ובמסגרתו בשעה שבה לא ניתן לענות לשיחה עקב סיום שעות הפעילות, שיחה אחרת המתקיימת באותו רגע, אי זמינות מסיבות כאלו ואחרות ועוד. במסגרת השירות, מועברת השיחה למוקד מענה אנושי שם עונה ללקוח (/ ספק/ כל אדם אחר איתו מתקיימת אינטראקציה במסגרת שעות העבודה) נציג מיומן העונה בשם החברה ומשאיר לאדם הרלוונטי איתו מעוניינים לשוחח הודעה מתועדת ומסודרת.

מענה אנושי – שירות בעל חשיבות רבה לגופים עסקיים

אין צל של ספק כי מענה אנושי הוא שירות בעל חשיבות עסקית רבה, במיוחד עבור בתי עסק קטנים בעלי חוג לקוחות מצומצם, בהם כל לקוח הוא מכרה זהב ויש לשמור עליו בשתי ידיים. רכישת שירות מענה אנושי מבטיחה לבית העסק זמינות ונגישות ברוב או בכל שעות היממה, דבר המעניק ללקוחות תחושה שתמיד ניתן לפנות, למרות שלא באותו רגע יכול להתקבל המענה מהסוג המבוקש.
דבר נוסף שיש לקחת החשבון הוא שכאשר עונה ללקוח נציג מיומן (בהרבה מקרים מבחינת הלקוח מדובר במזכיר/ה של בית העסק, שכן הנציג עונה בשם החברה שעבורה מושארת ההודעה) המסביר לו בצורה מקצועית ואדיבה כי יחזרו אליו, וכל עוד החזרה מתבצעת בזמן ובאופן מקצועי, הדבר יוביל לשביעות רצון גבוהה מאוד של הלקוח, להמלצתו על בית העסק ובהרבה מקרים להכנסה נוספת. ובאותו עניין- כאשר לקוח חדש מעוניין לשכור את שירותיו של בית העסק- לצורך העניין סוכנות ביטוח ולקוח המעוניין לבטח את רכבו בסוכנות הנ"ל, ולא מתקבל מענה באותו רגע במקרים רבים לא ימתין הלקוח, יפנה לסוכנות אחרת ושם יבטח את רכבו. המשמעות- אובדן הכנסה.
יתרון נוסף הטמון בקיום שירות מענה אנושי של בית עסק או איש עסקים עצמאי הוא חיסכון של עד כמה אלפי שקלים בחודש! שירות זה מאפשר חיסכון בכוח אדם שמטרתו מענה טלפוני, כאשר התשלום נעשה באופן חיצוני ללא כל תנאי ההעסקה הנדרשים במקרים של עובד מן המניין כמו ימי חופש, דמי הבראה ותשלומי פיצויים במידה ויש צורך.

עלות שירות מענה אנושי עבור בתי עסק

עלות שירות מענה אנושי היא אינדיבידואלית בהתאם לזמני המענה (האם מדובר במענה 24/7, במענה שניתן בשעות מוגדרות בלבד כמו 18-22, במענה הניתן בימים מסוימים בשבוע וכולי) ולכמות ההודעות המושארות עבור בית העסק, כאשר המחירים הממוצעים בשוק הם בין 300-1500 ₪ בחודש בלבד.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות