מהו עיצוב שמלות כלה הוט קוטור  (haute couture)

 

שמלת כלה אמורה לשמש אתכן בצורה הטובה ביותר בערב הגדול, אך איך באמת ניתן להבטיח כי שמלת הכלה שלכן תהיה איכותית וברמה הגבוהה ביותר? עיצוב שמלות כלה הוט קוטור זה הפתרון האידיאלי עבורכן. שיטת הוט קוטור  (haute couture)מתארת סוג של תפירה איכותית המתבצעת בצורה עילית ומבטיחה כי שמלת הכלה שלכן תהיה איכותית ותתואם בצורה מושלמת למידות שלכן.

למה חשוב כל כך להזמין שמלת כלה הוט קוטור?

החשיבות של הוט קוטור בשמלת כלה היא קריטית, שכן באמצעות שיטה זו השמלה נתפרת באופן אישי על פי בקשתה של הכלה – כיאה לכל בגד או פריט לבוש שנעשה בשיטת הוט קוטור. שמלות הכלה הנפתרות בשיטה הזו עשויים לרוב מחומרים יוקרתיים ואיכות התוצר הסופי תהיה ללא פשרות! ככה זה שמדובר במונח שהוכנס בפריז של 1945 שהייתה באותו זמן העיר בעלת המודעות האופנתית הגבוהה ביותר בעולם, האיכות של השמלה בשיטה הזאת חייבת להיות ללא פשרות – זה אחד הדברים שהכי חשובים לכלות של היום.

ליחצו לצפייה בגלריית שמלות כלה של המעצבים שבי וישראל. שבי וישראל מעצבים שמלות כלה

שמלות כלה הוט קוטור אומנם יהיו יקרות בהרבה מאשר שמלות כלה רגילות, אך שלא יהיה לכם ספק לעיתים ההבדל באיכותיות יהיו גבוהות למדיי – ולכן כאשר זה מגיע לערב המיוחד בחייך, כדאי לך לשקול את האופציה של שמלות כלה הוט קוטור על מנת שתוכלי להיות בטוחה כי השמלה שלך היא האיכותית והיפה ביותר בערב. הרי אין כלה שלא רוצה שידברו על השמלה אותה היא לובשת, באמצעות שיטת הוט קוטור תוכלו להיות בטוחות כי השמלה תגנוב את ההצגה ותסחוף אחריה גל עצום של מחמאות ופידבקים חיובים.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות