גן אירועים – כיצד מוצאים את האחד מתוך רבים?

שוק החתונות כיום הוא כה מגוון ומציע לחוגגים לבחור בשפע של אטרקציות עבור הפקת האירוע המושלם. לצד מבחר אנשי המקצוע שיש לבדוק נמצאים שירותי הקייטרינג המפורסמים, בשרי, חלבי אולי טבעוני? יש לבחור את התקליטן והמוזיקה המתאימה לקהל האורחים, צלמים לאירוע גם יש לבחור בקפידה, תפקידם להנציח את האירוע הנפלא, אם למגנטים אם לסטילס ואם לתיעוד האירוע בלייב. אולמות וגני אירועים יש תחת כל עץ רענן מצפון ועד דרום ניתן למצוא גן אירועיםאינסוף אפשרויות שמתוכן על החוגגים לבחור את המקום בו תיערך החגיגה. לא חשוב אם זה בר מצווה, בריתה או חתונה, לבחירת מיקום האירוע משמעות הכי גדולה. אז לפני שאתם מתחילים לבחור אטרקציות למסיבה, בואו נבדוק כיצד לבחור את המקום הכי מתאים לאירוע החשוב שלכם, אז גן או אולם אירועים?

מה מתאים לאירוע שלי? גן או אולם?

לשאלה זו חשיבות רבה והיא עולה כמעט אצל כל מי שמתחיל לחשוב על הפקת אירוע, לא משנה מה סדר הגודל או קהל היעד שעתיד להגיע. לפניכם דברים שיש לשם אליהם לב ולבחון בטרם מחליטים אם זה יהיה גן מתוך מגוון גני אירועים בצפון או בדרום?

אירוע בחורף או בקיץ – כאשר באים לבחור מקום לאירוע שלנו אחת השאלות שיכולות לספק את הבחירה הכי טובה, היא לשאול את עצמינו מתי היינו רוצים לקבוע את תאריך החגיגה. אם נקבע תאריך בעונת הגשמים הרי שלבחירה אין הרבה משתנים, מומלץ יהיה לבחור באולם אירועים סגור ויבש לאורחים. במידה והאירוע עתיד להתקיים בקיץ הרי שכאן שתי האפשרויות פתוחות ויש להמשיך לבחון את הנקודות הבאות.

מספר אורחים – מספר האורחים באירוע הוא פרמטר חשוב שיש להתייחס אליו בכובד ראש. לגני אירועים וכן אולמות יש מגבלה מקסימאלית של מספר חוגגים שבה יש לעמוד וחלילה לא לעבור. הדבר קשור לבטיחות האירוע וכמובן ההנאה של כולם, לכן בדקו לפני הכל בתחילה בהערכה גסה מה יהיה מספר האורחים באירוע, בהתאם לתשובה תוכלו להתחיל לברר ולבדוק מקומות וגדלים שיכולים להכיל את כל האורחים.

פירוטכניקה – אחרי שאתם יודעים באיזו עונה יערך האירוע, וגם את מספר האורחים הנכם יודעים פחות או יותר, דבר חשוב נוסף לבדוק הוא האטרקציות שתרצו שיהיו במהלך החגיגה. לדוגמא אם פירוטכניקה היא דבר שאי אפשר לוותר עליו מבחינתכם ואתם רוצים אירוע מלא אש ועשן מומלץ ללכת בכיוון של גן אירועים מהסיבה שהוא פתוח ואוויר נושב לכל כיוון ואין כל הפרעה ליושבים במקום. כיום ניתן להפעיל פירוטכניקה מיוחדת גם באולמות אך מומלץ להוציא את המיטב מהאטרקציה בגן פתוח לרווחה.

לסיכום, מקומות לערוך בהם את האירוע החשוב שלנו יש בשפע בלתי נדלה. גני אירועים בשרון לצד אולמות אירועים בצפון או בדרום, בכל רחבי הארץ פרוסים עשרות מקומות להפקות בלתי נשכחות.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות