מה זה הסרת שיער בלייזר?

האם בתור תלמיד בביה”ס נחשבת לשעיר? גדלת והמצב לא השתנה לטובה, ככל שהשנים עברו השיער לא ירד והמשיך להישאר כפי שהוא? מהיום יש פתרון לבעיית השיער לא צריך יותר להתבייש, להסתתר מאחורי בגדים ארוכים מהיום עושים הסרת שיער בלייזר. הסרת שיער בלייזר תחזק לך את הביטחון העצמי ותיתן לך הרגשת נינוחות שלה ייחלת כל הזמן. הסרת שיער בלייזר היא הסרה ללא כאב ולאחר מספר טיפולים תקבל גוף חלק כמו שחלמת. הסרת שיער בלייזר שונה מאדם לאדם לכן אין לדעת איך היא משפיעה על כל אחד. אך דבר אחד בטוח בהסרת שיער אתה יכול להגיד מהיום ביי ביי שיער. כי עם הסרת שיער בלייזר אתה כמו חדש ולא מרגיש אפילו כאבים והכי חשוב השיער שמוסר נשאר נעלם והתוצאות המרשימות בהסרת שיער בלייזר הם לטווח הרחוק.

למי נועד הסרת שיער בלייזר?

הסרת שיער בלייזר נועדה לכל אדם אשר סובל משיעור יתר או כאלה שרוצים להיפטר מהשיער שלהם לצמיתות ולהיות חלקים.  הסרת שיער בלייזר מתבצעת גם לגברים וגם לנשים. אך יש יוצאים מן הכלל שהסרת שיער בלייזר יכולה לפגוע בהם ולכן מומלץ להם לא לעשות הסרת שיער בלייזר. אוכלוסיה זאת מונה: בעלי עור כהה אשר חשופים יותר לכוויות במהלך הסרת שיער בלייזר, כמו כן מי שנוטל תרופות נגד אקנה או על בסיס זה אינם יכולים לעבור הסרת שיער בלייזר ואנשים שנוטלים תרופות נגד סרטן, ובעלי שיער בלונדיני, שיער שיבה ושיער ג’ינגי לא מומלץ מכיון שקרן הלייזר לא מבחינה בין גוון העור לגוון השיער.

איך מתבצעת הסרת שיער בלייזר?

תהליך הסרת שיער בלייזר מתבצע כך: כאשר אתה מגיע לטיפול הסרת שיער בכפר סבא הקוסמטיקאית מכוונת אליך מכשיר לייזר על מנת להקרין קרן לאזור שאתה מבקש להסיר ממנו שיער, כאשר הקרן פוגעת במקום הרצוי היא פוגעת בזקיק השערה ושורפת אותה וכך למעשה המקום נפגע ולא ניתנת צמחית שיער בחזרה. הטיפול בהסרת שיער בלייזר לוקח כמה מפגשים אשר בהם פוגעת הלייזר בזקיקי השערות כל פעם. לאחר שכל פעם נפגעות השיערות מקרן הלייזר נושרות השערות במקום המבוקש והוא נמשך כשבועיים עד שכל השיער נושר מעצמו. במידה ונשארים אזורים שהשיער לא נשר נעשה טיפול נוסף. אצל מרבית האנשים שעוברים הסרת שיער בלייזר יש לחזור על טיפול מספר פעמים וזאת על מנת להשיג תוצאות טיפול טובות.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות