מה תורם לנו אימון ספורט קבוצתי?

באימון הקבוצתי אנו משלבים אימוני כושר אל מחוץ לחדרי כושר. באימון אנו משלבים פעילות גופנית, אירובי ,אימוני הידרו (אימוני כוח ואירובי) ועוד.
האימון הגופני המשותף יוצר מעין חוויה חברתית מרוממת. המתאמנים תומכים האחד בשני ומביאים לתוצאות הדדיות. קבוצות אימונים משותפים מונות בדר"כ בין 5 ל-15 מתאמנים ומתאמנות המחולקים לפי גילאים, דרישות ויעדים. כמובן שהפעילות מתחלקת גם בין ערים, ולעיתים ניתן אפילו לראות קבוצות שונות לפי שכונה באותה עיר.

הפעילות האירובית כוללת ריצה, התעמלות ואימוני שחייה בבריכות לשיפור הכושר הגופני, תוך כדי שילוב של תרגילי כוח. יש שימוש רב במשקל הגוף אך רבים משתמשים גם במגוון רחב של משקולות יד, רצועות TRX ואף כדורי פיזיו.

לאילו גילאים מתאימים אימוני הכושר?

אימוני הכושר מיועדים לכל שכבות הגילאים של הצעירים, המבוגרים, הילדים ובני נוער. האימונים מספקים סביבה תומכת מעניקים למתאמנ/ת תחושה של ביטחון עצמי, ואורדינציה, גמישות, זריזות, שיווי משקל, סיבולת לב ריאה, כוח, ויכולת מוטוריות שלא הכירו תוך תמיכה חברתית ופיתוח כישורים חברתיים.

האימונים מתבצעים על ידי מתבצעים לרוב בשטחים פתוחים – פארקים, בגנים הציבוריים, אולמות ספורט, חוף הים ולעיתים גם בחדרי הכושר עצמם, מטעם המכון הספציפי בו המתאמנים רשומים.

מה היתרונות במאמן כושר באימון קבוצתי?

היתרונות בהזמנת אימון קבוצתי עם מאמן כושר אישי מביאים לתוצאות מקסימליות, שיפור מהיר בתוצאות, עלות נמוכה יותר יחסית לכל מתאמן, קבלת תשומת לב אישית של מאמן כושר מקצועי.

איפה קונים ציוד ספורט מומלץ?

ישנן חנויות ספורט רבות ברחבי הארץ אבל כשאתם קונים ציוד חשוב לקרוא את האותיות הקטנות לגבי האחריות עליו וכמובן גם לקבל מחיר טוב והוגן.
אם אתם רוצים לקנות ציוד ספורט איכותי, אנו ממליצים לכם על החנות חברת בש-גל בע"מ, אשר נמצאת בבני ברק, ברח' הקישון 29

בהצלחה!

כתיבת תגובה

תפריט נגישות