מוכנים לצבוע את האירוע עם קיר גרפיטי?

בכל שנה נחגגים אלפי אירועים פרטיים ועסקיים. בעלי האירוע, כמו גם האורחים באירועים, רוצים לנגוס כמה שיותר מהם ולהישאר עם זיכרון מתוק. במרבית האירועים עושים זאת באמצעות מזכרות אישיות המוענקות לכל אורח בסוף האירוע, אך מה עם מזכרת לבעלי האירוע? אתם תוכלו ליהנות מזיכרון מתוק וחזותי בדמות קיר גרפיטי!

 

אלמנט עיצובי חדש במשרד שלכם

חגיגת האירועים העסקיים היא חגיגה שמסמלת עבורכם את עמידות העסק והתחזקותו. האירועים העסקיים הנחגגים הינם מגוונים וכוללים אירועי חברה וצוותים, לצד אירועים המיועדים להפצת בשורת העסק כמו כנסים, תערוכות ואירועי קד"מ. בכל אירוע שתחגגו, תוכלו להציב קיר גרפיטי. הקיר הזה אינו קיר אמיתי, אלא קונסטרוקציה של בד מתוח שעליה ניתן לשלב אלמנטים עיצוביים שונים בהתאם לדרישה שלכם. מאחר ומדובר על אירוע עסקי, ניתן לשלב במרכזו של הקיר את הלוגו שלכם, ומסביב יהיו אלו האורחים שישאירו מזכרות על הקיר. מה עושים בסוף האירוע? מניידים אותו למשרד ונהנים מאלמנט עיצובי חדש!

 

הקיר החדש בחדרו של ילדכם

בלי ששמתם לב, הילד או הילדה שלכם חוגגים השנה אירוע מצווה! על פי המסורת היהודית, גילאי 12 ו-13 הם גילאים המסמלים את המעבר מהילדות המתוקה אל הבגרות המגלמת בתוכה המון חובות. חוגגים אירוע גדול לילדכם? שלבו בו קיר גרפיטי! על הקיר יהיה ניתן לשלב את שמם של הילדים, כאשר הקיר ישמש גם כקיר זיכרונות שעליו יוכלו כל המוזמנים לאירוע להשאיר ברכות. את הקיר בסופו של דבר המבוסס על בד, יהיה ניתן לשלב על קיר חדרם של הילדים וכך להעניק לכם רגעים מאושרים נוספים מהאירוע הגדול של חייהם.

 

נשארים עם חיבוק גדול מהאורחים גם אחרי החתונה

המון זוגות שהתחתנו מעידים על כך שהם לא זוכרים דבר מאירוע החתונה שלהם, ובצדק. לא תמיד קל להכיל התרגשות שכזו והזיכרון היחיד שנשאר מאותו אירוע מגיע בדמות תמונות. לשמחתכם, תוכלו ליהנות גם מקיר הגריפטי שיהיה גדוש ברגעים מרגשים מהאירוע שלכם! במרכזו של הקיר יהיה ניתן לשלב את השמות שלכם או תאריך האירוע, והוא יהיה גם רקע לצילום מגנטים בחתונה שלכם, וגם קיר עליו יוקדשו לכם ברכות חמות.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות