קורס פיתוח אפליקציות – עכשיו הזמן

כל הנתונים מראים שמעולם לא היה זמן טוב יותר להיכנס לתחום האפליקציות. כן, עכשיו הזמן להירשם לקורס של מכללת אינטלקט אקדמון ולהשתלב באחד התחומים המרתקים ביותר במשק הישראלי והעולמי.

למה דווקא עכשיו?

יש מספר התפתחויות שהופכות את תחום פיתוח האפליקציות לבחירה נכונה לעיסוק בהווה ובעתיד. בראש ובראשונה, המכשירים הניידים הפכו לכלי חיוני והכרחי שכל אחד מאיתנו מחזיק בכיס. הם מקשרים אותנו לחברים, למקום העבודה ולקולגות, לאתרי חדשות, סרטונים ועוד. יתר על כן, במכשירים קיימות אפליקציות שפותחות בפנינו עולם שלם, החל מניווט מהיר בכבישים, דרך משחקים מגניבים ועד לקניות, מכירות וחשבון הבנק. בכל יום אנשים מורידים אל מכשיריהם אפליקציות חדשות שעוברות שיפורים ושדרוגים, ומציעות אפשרויות מלהיבות. ככל שעובר הזמן אנו מתקשים לדמיין את החיים בלעדיהן, והן הופכות ממש כמו הסלולרי לכלי שפשוט אי אפשר בלעדיו. אז ברור שמי שפיתוח אפליקציות הוא תחום עיסוקו כבר נמצא על הגל הנכון.

 

עוד סיבה מצוינת, שקשורה אל הראשונה, היא ביקוש גדול למפתחי אפליקציות בקרב חברות ובתי תוכנה, שמוכנים לשים את הכסף על אנשים מוכשרים ויצירתיים. מלבד האפשרות לזכות בתעסוקה מתגמלת, עם תנאי עבודה מצוינים ובחברת אנשים טובים, ישנה תמיד האפשרות שהאפליקציה שלכם תזכה להצלחה גדולה. ההצלחה לא מתבטאת רק בהערכה ולפעמים גם בתגמול כספי נכבד, אלא בידיעה שעשרות ומאות אלפי אנשים משתמשים באפליקציה שאתם פיתחתם, כולל החברים הקרובים.

לא מספיק? מה דעתכם לעמוד בחזית הקדמה הטכנולוגית מעכשיו והלאה, אחרי שסיימתם קורס מרתק בן 500 שעות שגם נתן לכם תעודת הסמכה מבוקשת במיוחד של Device Certified Developer. מדובר בקורס שנערך בכיתות קטנות עם מרצים מובילים בתחומם שמלווים אתכם באופן אישי, באמצעות הציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר.

 

אנחנו יכולים לחשוב על עוד סיבות מצוינות להצטרף דווקא עכשיו לקורס פיתוח אפליקציות, אבל בואו נשאיר גם מקום לדמיון שלכם. לפרטים נוספים על הקורס והרשמה, התקשרו עכשיו לנציגי אינטלקט אקדמון ב – *9233.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות