מי הוא מיקי גיצין? 

מתוך אינספור אנשים שמשפיעים במדינה שלנו על ההתנהלות ועל רוח הדברים, אנחנו רואים שמיקי גיצין הוא אחד מהם. מיקי, שנולד בשנת 1981, משמש כיום בתור מנכ"ל המשרד בישראל של הקרן החדשה לישראל ולמעשה הוא מאייש את התפקיד הזה כבר מאז שנת 2017. מיקי גיצין תמיד היה מעורב באינספור פעילויות שמטרתן ברורה: לשאוף ולתרום בכל דרך אפשרית לשמירה על הדמוקרטיה במדינה, כולל שמירה על החופש ועל ערכי השוויון. לכן זה כלל לא מפתיע שמיקי גיצין הוא חבר מועצת עיריית תל אביב-יפו מטעם מפלגת מרצ. 

מיקי גיצין והערכים המניעים אותו 

לאורך השנים, ובמגוון התפקידים שמיקי גיצין אייש, אנחנו יכולים לראות שערכים שונים מניעים את פועלו, כמו לדוגמא: 

  • מאבק בנושא דת ומדינה 
  • חופש בחירה 
  • נישואים 
  • תחבורה ציבורית בשבת 
  • פעילות נגד הדרת נשים 

מיקי גיצין הוא אדם שלוקח חלק בכל פעילות של הקרן החדשה לישראל בתוך גבולות הארץ, כך שבהחלט ניתן לדבר על מעורבות גדולה כאשר מדברים עליו. מיקי שייך לאותם האנשים שכבר הבינו מזמן שאם אנחנו, אזרחי המדינה, לא נשמור על ערכי הדמוקרטיה, היא פשוט לא תחזיק מעמד. לכן טבעי שהוא לוקח חלק בפעילויות שונות ואף מקדם את מעמדה של הקרן החדשה לישראל בעולם כולו. 

בואו והצטרפו לעשייה 

מיקי גיצין הוא אחת מאותן דמויות שמהן אפשר ללמוד על החשיבות של פעילות במדינה, במיוחד אם מדובר על פעילות שנעשית למען קידום הערכים שאנחנו מאמינים בהם. אומנם. לכל אחד יש את הדרך שלו לראות את העולם ואת הערכים שמניעים אותו לפעולה, אך אם גם אתם חולקים את החשיבות של שוויון זכויות וקידום החופש, למה שלא תבואו תיקחו חלק גם אתם בעשייה? זה לא משנה באיזו דרך תחליטו שאתם תורמים לקרן שבראשה עומק מיקי, שכן בכל דרך שתבחרו לעשות זאת תוכלו רק לעזור. ניתן לתרום על ידי כספים שונים אך ניתן גם לקחת חלק פעיל בעשייה של ממש. התרומות של הקרן מגיעות, מאז הקמתה, מיהודים ישראלים ומיהודים שחיים ברחבי העולם, אז למה שלא תצטרפו גם אתם? 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות