מי יכולה להיות אם פונדקאית?

תקופה ארוכה אך מתגמלת

מצב העבודה במציאות הישראלית אינו מזהיר פנים. זוגות רבים, עם ובלי ילדים, צריכים לעבוד ימים ארוכים כדי להצליח להשתכר בכבוד. החלום של דירה נמצא אצל כל אחד מאתנו, כמו גם החלום על רכב חדש, חופשה חלומית בחו"ל וגם שפע פיננסי כללי. עם זאת, כשיש ילדים ההוצאות גבוהות מתמיד וגם עבודה מרובה מגיעה על חשבונם. נשים רבות רואות את האפשרות להיות אם פונדקאית כאפשרות מעשית ומידי שנה התהליך נהיה נפוץ יותר ויותר. כדי לדעת מי יכולה להיות אם פונדקאית צריך לברר היטב בקריטריונים שמפורסמים באינטרנט או בעזרת מרפאה או סוכנות שמחברת בין זוגות שזקוקים לפונדקאית, לאם שיכולה לשמש כאחת.

מי יכולה להיות אם פונדקאית?

  • בשאלה מי יכולה להיות אם פונדקאית ניתן לחלק את הסוגיה לשני חלקים. החלק הראשון מדבר על הפן הבירוקרטי. האישה חייבת להיות לפחות בת 22 ועד גיל 38, כל אישה שמחוץ לטווח הזה פסולה מלהיות אם פונדקאית. המצב הרפואי של האישה חייב להיות תקין לחלוטין, כך שנשים עם מחלות כרוניות לא יכולות לקחת חלק. כל ההיסטוריה הרפואית נבדקת היטב שכן מגיע לזוג ההורים העתידי לקבל ילד ללא מחלות גנטיות ותורשתיות בהחלט לאחר התקופה והתהליך שהם עברו, והעלויות הגבוהות.
  • במצב הרגשי האם חייבת להיות כשירה. היא לא יכולה להיות במשבר כלשהו, לא אישה שעברה גירושין ולא אחת שחווה מציאות קשה כמו של מחלה של בן משפחה או כל משבר אישי וכלכלי אחר. האישה חייבת להיות בעלת ילד אחד מה שניתן להבין כאשר היא יכולה להיקשר לעובר כשהוא נמצא אצלה ואז התהליך עלול להסתבך, כאשר תנאי זה מחמיר וקובע שהילד חייב לגדול איתה. האישה חייבת להיות אחרי שלוש לידות לפחות, כאשר כל אחת הייתה בריאה ותקינה, שלא עברה עם סיבוכים, כמו משקל לידה לא תקין או מצבי חירום למיניהם.

הכנה נפשית ופסיכולוגית

כדי לדעת בדיוק מי יכולה להיות אם פונדקאי תחשוב מאוד לעבור ועדה מתאימה שתחליט האם האישה יכולה לשמש כאחת. תהליך פונדקאות אינו פשוט וצריך להיות מאוד יציב נפשית ורגשית, ולהבין את המטרה שלשמה התהליך מתבצע.

לשירותים נוספים של בריאות הגוף לחצו כאן>>

כתיבת תגובה

תפריט נגישות