מי זקוק לרמקולים לתנאי חוץ?

 

רמקולים לתנאי חוץ כוללים שכבת הגנה מיוחדת מפני חדירת מים, רטיבות ולחות. כתוצאה מכך הם מומלצים עבור קהל יעד מגוון:

א. בעלי גינות וחצרות – לקוחות פרטיים שמתעניינים ברכישת רמקולים לתנאי חוץ בדרך כלל עושים זאת בגלל שיש להם גינה או חצר. בניגוד לרמקולים רגילים שמיועדים לסלון או לחדרים, רמקולים שקועים שמתאימים לגינה או לחצר חייבים לכלול מערכת הגנה ייעודית. המערכת עוזרת לשמור על הרמקולים ומונעת בלאי, שחיקה או חלילה קצר חשמלי.

ב. בעלי אולמות וגני אירועים – קהל יעד נוסף של רמקולים לתנאי חוץ כולל את בעלי האולמות וגני האירועים. אין אולם אירועים בלי חלל חיצוני וגני אירועים משתמשים במקום הפתוח כדי לארח מאות ואלפי מוזמנים. הפתרון היחיד להשמעת מוזיקה באזור הפתוח הוא שימוש ברמקולים שמתאימים לכך.

ג. מוסדות ציבור – במוסדות ציבור כמו גנים, בתי ספר ומכללות יש שימוש נרחב ברמקולים מוגני מים שעמידים גם תחת גשם ושמש. אפשר לתלות אותם באופן חד פעמי ולהשתמש בהם לכל אורך השנה בלי לחשוש. כל מה שצריך לעשות הוא לבחור רמקולים במפרט הטכני המתאים לגודל החלל הפתוח ולא לשכוח לחבר אליהם את מערכת ההגברה.

המלצות על רמקולים איכותיים

יש כמה פרמטרים שכדאי להתייחס אליהם כאשר משווים בין סוגים שונים של רמקולים לגינה ולתנאי חוץ. ראשית, יש לבדוק האם הרמקולים מספקים איכות שמיעה טובה והאם הטוויטר עצמו עשוי בד סינתטי דוחה לחות. שנית, כדאי לוודא שהרמקולים מגיעים עם מתלה אינטגרלי נוח עם אפשרויות תלייה מגוונות. במידה והרמקול נמכר ללא המתלה, יש לבדוק כמה תעלה רכישה נפרדת והאם המחיר כולל התקנה.

המפרט המלא של רמקולים לתנאי חוץ יכול לספק אינדיקציה טובה לאיכות שלהם. בתוך המפרט הטכני רצוי להתמקד בפרטים על הספק, מספר אלמנטים, קוטר הטוויטר, טווח התדרים, ההתנגדות והרגישות בדציבלים. במידה ולא בטוחים לגבי המפרט הטכני, ניתן להגיע לאולמות התצוגה או להתייעץ עם אנשי מקצוע. התייעצות עם אנשי מקצוע חשובה כי היא חושפת את הלקוח לסוגים חדשים ושונים של רמקולים ברמה גבוהה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות