מדוע לא כדאי לוותר על פעילות גיבוש לעובדים?

בעלי עסקים רבים יודעים לומר בוודאות שאחד מהדברים הכי חשובים שצריך לעשות זה לדאוג שהעובדים יהיו כמה שיותר מרוצים. העניין הוא פשוט: כאשר העובדים שלנו מרוצים הם נותנים מעצמם הרבה יותר לטובת העסק והקידום שלו, כך שברור מדוע כדאי להשקיע בכך. עם זאת, האם אתם באמת יודעים מה יכול לשמח את העובדים שלכם? והאם באמת נראה לכם שהדבר היחיד שמעניין אותם זו המשכורת?

אומנם זה נכון שהם עובדים כדי להרוויח כסף אך אם הם יכולים גם לעשות זאת בשמחה ותוך היכרות וחברות עם הקולגות הרי שהם ישמחו. לשם כך כדאי יהיה לחשוב על פעילויות גיבוש שונות שיכולות להתאים לצוות העובדים ואתם תתפלאו לגלות כמה אופציות קיימות בתחום הזה בימינו.

מה ההבדל בין פעילות משרדית לפעילות בטבע?

זה לא סוד שבארגונים ובחברות שונות משקיעים היום לא מעט בכל מה שקשור לגיבוש, פיתוח והעצמה אישית. עם זאת, חשוב להבין שיש הבדל מהותי בין פעילות שמתקיימת בשטח העבודה ובין פעילות שמתקיימת בחיק הטבע. ראשית, פעילות גיבוש לצוות שמתקיימת בחיק הטבע היא כזאת שגורמת לנו לצאת מהשגרה ושנית, היא מהווה הזדמנות נפלאה להכיר אחד את השני בתנאים אחרים. העובדים רגילים להגיע בבוקר למשרד ולעבוד תמיד רק מול אותם אנשים וכך קורה שחלק מהעובדים האחרים הם בכלל לא מכירים.

לעומת זאת, כאשר יוצאים לכל מיני פעילויות גיבוש בטבע, אפשר ליהנות משינוי האווירה, מהריחות הטובות, מהמרחב ומכל הפעילויות המגוונות שניתן לקחת בהן חלק. כמו כן, בימי פעילויות גיבוש כאלה יכולות להיות גם תחרותיות והן מאפשרות לכל עובד להפגין כישורים שיש לו ושלא באים לידי ביטוי במשרד. לכן לא כדאי לוותר על כך ואתם תראו שגם העובדים שלכם, כמו העובדים בכל המקומות האחרים, מאוד ישמחו לקחת חלק בחוויה הזאת.

הפקת יום גיבוש מוצלח

אם חשבתם לרגע שאתם יכולים לתכנן לבד פעילות גיבוש לעובדים שלכם כדאי שתדעו שזה לא מדויק. יש כאן הרבה נושאים שצריך לקחת בחשבון, כמו לדוגמה: בחירת הפעילויות המתאימות, לוגיסטיקה, ציוד ועוד. לכן עדיף יהיה לפנות אל חברה מקצועית שעוסקת בתחום הזה ולהזמין ממנה שירות כי ההיגיון אומר שאם אתם כבר משקיעים בעניין הזה עדיף לעשות הכול כדי שהתוצאה הסופית תהיה מושלמת. מה שכן, כדאי לדעת שיש היום לא מעט חברות שמציעות שירות בתחום הזה אך לא בכל מקום תקבלו שירות מספיק טוב. לכן כדאי יהיה לבדוק אל מי אתם פונים וממי אתם מזמינים שירותי הפקת יום גיבוש לעובדים. אם אתם רוצים להיות בטוחים שתצאו מרוצים וכי יום הגיבוש יהיה מוצלח במיוחד, אנחנו בחברת "מנצח בשטח" זו הכתובת שאליה כדאי לכם לפנות. אנחנו עוסקים בתחום הזה מזה שנים ואתם תראו שאיתנו יום הגיבוש הקרוב יהיה בלתי נשכח.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות