מניעת החלקה במדרגות

אחד מהגורמים העיקריים לתאונות בבית הוא גורם ההחלקה. רצפה רטובה ולא מוגנת יכולה בקלות להפוך למטרד וסכנת החלקה מידית , כאשר הריצוף בא במגע עם מים הסיכוי להחלקה הוא גבוה מאד – מה שיוצר סכנה בטיחותית גדולה. נכון שהבית הוא אחד מהמבנים הבטוחים אבל יחד עם זאת אם לא ננקוט אמצעי זהירות כאלו ואחרים אנו יכולים להיפגע גם במרחב הביתי שלנו. מה הפתרונות לצורך מניעת החלקה במדרגות?

הפתרונות שיכולים לעזור במניעת החלקה

בדר"כ בבתים שיש בהם מדרגות , אם זה מחוץ לבית או בתוך הבית כאשר אותם מדרגות באים במגע עם מים הם יכולים להוות סכנה של ממש ולכן חשוב מאד למנוע זאת מראש. כיום ישנם פתרונות למניעת החלקה במדרגות שיכולים בהחלט לסייע. אחד הפתרונות הוא למרוח שכבת הגנה שיוצרת סוג של הפרדה וכאשר דורכים על אותה רצפה ובמקרה שלנו ע המדרגות אז אין סכנת החלקה. פתרון נוסף שיכול להועיל וזה הדבקת פסים נגד החלקה, ההתקנה היא פשוטה והבטיחות היא גבוהה.

גם מדבקות למניעת החלקה יכולות להיות פתרון מוצלח.

יש לציין כי חשוב לשים את כל העזרים הללו נגד החלקה רק ע"י אדם מקצועי שיודע בדיוק כיצד להתקין אותם בצורה הנכונה והבטוחה ביותר שתשמר למשך זמן רב ותבצע את עבודתה נאמנה.

במיוחד שיש ילדים בבית

ילדים זה שמחה וזה גם ברכה – וזו גם אחראיות ואנו בתור הורים צריכים לדאוג להם. לא פעם אנו שומעים לצערנו על תאונות שהתרחשו בבית, אם זה החלקה ,  או ילדים שקיבלו מכה מפינות השולחן, ארונות מטבח וכן האלה. נכון שילדים סקרנים וזה מצוין אך חשוב מאד לדאוג לבטיחות שלהם במיוחד שמדובר במרחב המוגן שלהם וזה הבית. לכן בבית עם מדרגות חשוב ביותר למצוא פתרונות ברי ביצוע שלא דורשים עבודה רבה אך יחד עם זאת גם יועילו וישפרו את איכות החיים של הילדים וכמובן ישמרו עליהם.

הפתרונות הם רבים וכדי לבחור בפתרון היעיל והמתאים ביותר עבורכם חשוב מאד להתייעץ עם מומחים בתחום על מנת שיסיעו לכם וייתנו לכם את התשובה המדויקת למניעת החלקה במדרגות.בעזרת הבחנה מקצועית יימצא הפתרון. חשוב לפנות לחברה מוסמכת ומקצועית שיש תו תקן למוצרים שלה ויודעים בוודאות שהם אכן עובדים ומועילים למצב מאין אלו.

בסופו של דבר מדובר בביטחונם של יושבי הבית ואנו רוצים להיות בטוחים באופן וודאי שהפתרון הנבחר הוא אכן יועיל.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות