מקפיא גלידות – ליהנות מהמראה, להתמוגג מהטעם

לא משנה אם אתם ילדים או מבוגרים, צעירים או זקנים, ילדותיים או בוגרים אין סיכוי שאתם לא אוהבים גלידה. אפשר בהחלט להכתיר את הגלידה כמאכל הטעים והאהוב ביותר בעולם ואין קינוח מושלם שאינו כולל בתוכו כדור גלידה אחד או יותר. על מנת לשמור את הגלידה בקירור ובהקפאה המתאימים חייבים מקפיא גלידות איכותי ועמיד שיתאים בדיוק לצרכים שלכם. שבאים לקבל את ההחלטה החשובה יש לקחת בחשבון את המידות הרצויות, את הגודל הנכון עבור המקום שלכם, את הסגנון הרצוי שכן המקפיאים לגלידות כוללים עיצובים מגוונים, את התנוחה של המקפיא ועוד מגוון בחירות שחשוב לחשוב עליהן טרם הרכישה. עוד שיקול שיש לקחת בחשבון הוא כמובן האם המקפיא חשוף ללקוחות ונמצא באזור המסעדה או שהוא אמור להיות במטבח ואינו נגלה לכולם. לא משנה אם יש לכם מסעדת בשרים, מסעדה חלבית, מסעדה כשרה או מסעדה ייחודית- גלידה חייבת להיות חלק מהתפריט שלכם ובשביל להגיש אותה קרה וטעימה אתם זקוקים למקפיא המושלם שיעשה עבורכם את העבודה.

מקפיא גלידות- המון גדלים, אין ספור עיצובים

יש כאלה שאומרים שהגודל לא תמיד קובע ויש אחרים שבטוחים שהגודל הוא הדבר היחיד שקובע. שמדובר במקפיא לגלידות שלכם רצוי להתאים את המידות הנכונות בהתאם למקום שלכם. אין גודל טוב יותר או טוב פחות, יש מקפיא גלידות שמתאים מבחינת המידות למסעדה שלכם ויש מקפיא שלא. הגדלים נעים ממקפיאים קטנים יחסית המספיקים לכמות מועטה של טעמים ועד מקפיאים ענקיים שמספקים שטח לטעמים רבים. בנוסף לגודל, מומלץ גם לבחור את העיצוב הנכון. מה זה העיצוב הנכון? עיצוב שתואם את המסעדה או המקום שלכם ואינו נראה שונה בנוף. כמובן שרצוי לבחור מקפיא שוכב או עומד בהתאם להחלטה האם למקם את המקפיא במסעדה עצמה או בתוך המטבח וגם לבחור האם המכסה יהיה שקוף או לא. בכל שאלה סביב הגודל או העיצוב אין תשובות ברורות, מה שמתאים לאחד אינו מתאים לשני ולהיפך, רצוי לשקול היטב את כל השיקולים טרם ההחלטה על המקפיא המושלם עבורכם.

תחזוק ותפעול המקפיא

בין אם החלטתם על מקפיא שוכב או עומד, מקפיא גדול או קטן, מקפיא בעיצוב מיוחד או מקפיא סטנדרטי- חשוב מאוד לשמור על המקפיא ולנקות אותו מדי יום. מקפיא מתוחזק הוא מקפיא שיחזיק הרבה יותר זמן ויוכל לשמש אתכם לזמן ממושך יותר. מקפיא לגלידה זו אחת ההחלטות המשמעותיות ביותר ולכן רצוי מאוד לקחת בחשבון את כל השיקולים כדי לבחור את המקפיא שיעשה עבורכם את העבודה בצורה הטובה ביותר.

מחשבה 1 על “מקפיא גלידות – ליהנות מהמראה, להתמוגג מהטעם”

כתיבת תגובה

תפריט נגישות