מתנות ללקוחות – איך זה תורם לעסק שלך?

רכישה של מתנות ללקוחות של העסק שלך מהווה את אחת הסוגיות החשובות ביותר בשיווק הקלאסי. מעבר לכך שכולנו אהובים לקבל מתנות, לעניין יש משמעויות תדמיתיות, פרסומיות ושירותיות מן המעלה הראשונה. כך שאם יש לכם עסק ואתם בדיוק מתלבטים אם לרכוש מתנה ללקוחות שלכם, אתם חייבים לקרוא את הכתבה הבאה.

שיפור התדמית של העסק

רכישה של מתנות ללקוחות היא הדרך המשתלמת ביותר לייצר תדמית של עסק גדול ולזכות ברושם של מותג יוקרתי. על ידי בחירה במתנה יצירתית, מעוצבת בקפידה ובעלת מאפיינים דקורטיביים, ניתן לשלוט בתפיסת המותג שלכם באופן קל למדי. יחד עם זאת, חשוב לזכור שבכל קטלוג שלם של מתנות לקוחות ללקוחות יש מגוון של אפשרויות, כך שחשוב לבחור מתנה שתאיר את המותג שלכם באור המחמיא ביותר.

פרסום בעלות נמוכה

לעיתים בעלי עסקים אינם מודעים לפרסום הכמעט חינמי שכל מתנה שכזו נושאת. מתנה אשר נושאת את השם של העסק או הלוגו של החברה שלך, נחשבת למהלך שיווקי לכל דבר ועניין אשר מיטב המשווקים בעולם נותנים בה את אמונם. בונוס נוסף שקיים במהלך שכזה הוא שהוא חד פעמי ולא מחייב השקעה ניכרת. רק כדי להמחיש את העניין: לוח שנה ייחודי או יומן מעוצב עשויים לגרום לשם של המותג שלכם לעלות באופן אינטואיטיבי בכל שיחת עסקים וליהנות מחשיפה עצומה.

בידול מחברות דומות

כולנו יודעים עד כמה החשיבות של הבידול היא עצומה להשגת היעדים העסקיים, אולם מרביתנו לא מצליחים למצוא את הזמן לכך. לכן, מעבר ליצירה של קונספט ייחודי ומוצר שעולה על האחרים, כדאי לנצל את האופציה הזו בכדי לבדל את עצמכם מכל האחרים. רק שחשוב שתשימו לב שגם כאן אתם נשארים יוצאים מן הכלל ובוחרים במתנות הכי יצירתיות מן השפע האין סופי שקיים בתחום.

חווית שירות של ממש

בשנים האחרונות אנו שומעים יותר ויותר על החשיבות של חווית הרכישה והתרומה שלה לכל עסק. אבל לא תמיד לוקחים בחשבון שחווית השירות היא לא פחות חשובה. בעזרת רכישה של מתנות ללקוחות שלכם אתם יכולים ליצור חווית שירות משופרת גם הרבה אחרי שהרכישה הסתיימה ולשמור על המותג שלכם בתודעה של הלקוחות שלכם. כל זאת, בלי שיחות מכירה פולשניות או הצעות שיווקיות שעשויות להיתפס כמטרד.

חיזוק הקשר עם הלקוחות

יתרון נוסף אשר טמון ברכישה של שי כלשהו עבור הלקוחות שלך, הינו חיזוק הקשר ביניכם. למרות שלא חייבים לרכוש קטלוג שלכם של מתנות ללקוחות, לעיתים הדברים הקטנים הם מה שעושים את ההבדל וגורמים ללקוחות שלך להיות נאמנים יותר למותג שלכם. למעשה, עצם העובדה שחשבת על כל לקוח ולא לקחת אותו כמובן מאליו, הוא פרמטר שאי אפשר להגזים בחשיבות שלו  בעולם העסקים של היום.

 

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות