ניגשים למכרז נדל"ן? 3 סיבות שאתם חייבים עורך דין

מעוניינים להגיש מכרז נדל"ן? לפניכם כמה סיבות לשכור לשם כך את שירותיו של עורך דין מומחה לתחום.

מציאת יזמים לביצוע פרויקטים בתחום הנדל"ן זאת סיבה לפרסם מכרז נדל"ן, במיוחד כאשר מדובר במשרדי ממשלה או גופים ציבוריים שנדרשים להתנהל בשקיפות והגינות. במכרזים מפורסמות דרישות הפרויקט ובהתאם אליהן היזמים מגישים הצעה על מנת שיבחרו בהם לביצוע הפרויקט. היות ומדובר בתהליך הדורש התנהלות נכונה גם מבחינה משפטית, רצוי וכדאי שילווה אותו עורך דין מקצועי.

1: בקיאות בדיני מכרזים

מטבע הדברים עורך דין דיני מכרזים בקיא בדיני מכרזים, אסופת ההנחיות, התקנות והחוקים אשר מכתיבים את אופי ההתנהלות בהגשת הצעת למכרז נדל"ן, כמו גם את חובותיהם של מפרסמי המכרז. המכרזים השונים נבדלים זה מזה בהיקפם וכדי לוודא שאין אפליה, שהמכרז אינו מוטה ומספק הזדמנות שווה לכולם, ששמים לב לכל האותיות הקטנות ומגישים את כל הטפסים הנחוצים ובזמן, כדאי וחשוב להיוועץ בעורך דין דיני מכרזים שמבין עניין.

2: היכרות עם השלבים של הגשת הצעה למכרז

כאמור ישנם סוגים שונים ומגוונים של מכרזי נדל"ן: מכרזים לבניה רוויה, מכרזים לבנייה נמוכה, מכרזים לבניה ופיתוח, מכרזים לתשתיות ודרכים והרשימה עוד ארוכה. היות ומכרז מהווה הזדמנות ענקית ליזם, יזמים רבים שואפים לממש את הפוטנציאל ולהגיש הצעה. יחד עם זאת אם חשבתם שמדובר במשימה פשוטה, תגלו במהרה שישנם קריטריונים להגשת מכרז ועליכם לעמוד בהם. עורך דין דיני מכרזים מקצועי יעזור לכם שלא לבזבז זמן יקר על הגשת הצעה למכרז שאנו מתאים לסיווג שלכם. כמו כן הוא יעזור לוודא שאתם עומדים בתנאי הסף הכלליים והמיוחדים.

3: ליווי משפטי ומקצועי לכל אורך הדרך

בל נשכח שעו"ד המתמחה בדיני מכרזים הוא בעל מקצוע מיומן ומנוסה ולכן הוא יכול ללוות אתכם לכל אורך הדרך, החל בהגשת הטפסים והמסמכים באופן מפורט וחף מטעויות ועד הגשת התנגדות בעת הצורך, במידה וההצעה נפסלה בשל טעות ברת תיקון. כמו כן נוכחותו של עורך דין מקצועי יכולה רק לתרום ולוודא שהתנהלותכם כפופה לחוק. כך גם אם אינכם בקיאים בכל הדקויות תוכלו להיות שקטים ורגועים. יותר מכך הגשת הצעה למכרז נדל"ן לא פעם כרוכה בעלויות גבוהות ובסיכון כלכלי ודורשת חתימה על ערבות בנקאית. לכן ליווי משפטי מטעם עורך דין מיומן ובעל ניסיון לא יכול להזיק, אלא להיפך, רק יספק ביטחון ושקט נפשי.

כצנלסון להב הנו משרד עורכי דין המספק ייעוץ וליווי משפטי כשני עשורים לחברות וגופים בשלבים שונים של הגשת המכרז: החל בשלבי משלוח שאלות הבהרה ועד "תקיפת" מכרזים בבתי משפט. צוות המשרד מאמין שליווי משפטי יכול להגדיל משמעותית את סיכויי הזכייה שלכם במכרז ולכן הוא יעבוד עבורכם סביב השעון, תוך שמספק את מיטב השירותים בתחום.

 

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות